Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 11:14Varför inte vända på steken och springa från Uppsala till Enköping, om målet blir vid militären i Enköping borde det finnas stora möjligheter att vi får använda oss av deras duchar och omklädningsrum, kanske prata med försvarsmakten om att dom kan sponsra
Varför inte vända på steken och springa från Uppsala till Enköping, om målet blir vid militären i Enköping borde det finnas stora möjligheter att vi får använda oss av deras duchar och omklädningsrum, kanske prata med försvarsmakten om att dom kan sponsra
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 15:38Härligt Pasi! (t+)
Härligt Pasi! (t+)
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:45Jag upptäckte den här tråden just nu, men jag hänger gärna på. Det vore jättekul! Dessutom spelar det ingen roll åt vilket håll man springer; det är ändå lätt att ta sig hem till Stockholm. Räkna med mig, bara datum funkar. (dvs. efter september).
Jag upptäckte den här tråden just nu, men jag hänger gärna på. Det vore jättekul! Dessutom spelar det ingen roll åt vilket håll man springer; det är ändå lätt att ta sig hem till Stockholm. Räkna med mig, bara datum funkar. (dvs. efter september).
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:52Hallå där på dig Christer..?!
Jättekul att du kunde komma upp till oss i Månkarbo förra lördagen å kuta. Å jag tycker inte att 3.41.08 skäms för sig alls....den tiden har jag inte gjort sedan 80 marathonlopp sedan...typ sju år...hehe..
Visst är jag intres
Hallå där på dig Christer..?!
Jättekul att du kunde komma upp till oss i Månkarbo förra lördagen å kuta. Å jag tycker inte att 3.41.08 skäms för sig alls....den tiden har jag inte gjort sedan 80 marathonlopp sedan...typ sju år...hehe..
Visst är jag intres
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 14:40Det lutar att det blir av till tidig vår, typ mars april.
Kul att det kommer in ideér kring upplägg och så, mottages varm och inte minst erbjudanden om hjälp och support under loppet så jag själv kan springa.Att köra från Uppsala är inte alls en dum ide
Det lutar att det blir av till tidig vår, typ mars april.
Kul att det kommer in ideér kring upplägg och så, mottages varm och inte minst erbjudanden om hjälp och support under loppet så jag själv kan springa.
Att köra från Uppsala är inte alls en dum ide
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 14:42Ja ja Kjelle lelle ;).
Jag vet att ett så litet projekt som Enköping Uppsala Banvallsmarathon är och kommer alltid vara en lillebror till ett så fint arrangemang som Månkarbo Marathon. 😉 😉
Ja ja Kjelle lelle ;).
Jag vet att ett så litet projekt som Enköping Uppsala Banvallsmarathon är och kommer alltid vara en lillebror till ett så fint arrangemang som Månkarbo Marathon. 😉 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 18:28Krille lille.....det var inte så jag menade utan Enköping mot Uppsala å där håller jag på att fokuset skall vara på Enköping...punkt slut.
Men eftersom du nämner ett visst annat lopp i Norduppland så ska jag väl svara att vi konkurrerar med New York å Bos
Krille lille.....det var inte så jag menade utan Enköping mot Uppsala å där håller jag på att fokuset skall vara på Enköping...punkt slut.
Men eftersom du nämner ett visst annat lopp i Norduppland så ska jag väl svara att vi konkurrerar med New York å Bos
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 21:20Aros Upplopp går av stapeln 24 april med start vid slottet i Uppsala kl 10.00.
Trolig målgång vid nord-västra infarten till regementet i EnköpingO.S.A.
Mer detaljer kommer senare.
Aros Upplopp går av stapeln 24 april med start vid slottet i Uppsala kl 10.00.
Trolig målgång vid nord-västra infarten till regementet i Enköping
O.S.A.
Mer detaljer kommer senare.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 21:43Härligt Christer...vi behöver flera trevliga långlopp här uppe i Uppland..?! Jag kommer naturligtvis efter koll i almanackan typ under januari....Marathon va??????;););)
Härligt Christer...vi behöver flera trevliga långlopp här uppe i Uppland..?! Jag kommer naturligtvis efter koll i almanackan typ under januari....Marathon va??????;););)
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 09:48typ marathon ja! 😉
typ marathon ja! 😉