Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 21:24Det var ju faktiskt ett marathon på gång vid invigningen av nya E4:an.
Var anmäld och så här i efterhand är jag glad att jag slapp springa eländet.
Det var en ganska omysig sträckning om man undantar den fina eken mitt emellan vägbanorna, vet inte om man
Det var ju faktiskt ett marathon på gång vid invigningen av nya E4:an.
Var anmäld och så här i efterhand är jag glad att jag slapp springa eländet.
Det var en ganska omysig sträckning om man undantar den fina eken mitt emellan vägbanorna, vet inte om man
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 21:43Ref E4:marathon...så var det faktiskt så att några från nerlagda Kolarmora Marathon hade den ideen oxså. Allt var i princip klart på alla sätt å vis å alla grejorna däromkring med start i Månkarbo med å med vändpunkt lite norr om Tierp...etc,etc. Men när
Ref E4:marathon...så var det faktiskt så att några från nerlagda Kolarmora Marathon hade den ideen oxså. Allt var i princip klart på alla sätt å vis å alla grejorna däromkring med start i Månkarbo med å med vändpunkt lite norr om Tierp...etc,etc. Men när
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 20:14Jag hoppar på i Örsundsbro! =)
KANONBRA idé!!!! (t+)
Jag hoppar på i Örsundsbro! =)
KANONBRA idé!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 20:44Jag börjar nog i enköping men vet inte riktigt var jag kliver av. Men runt 2 mil kan jag nog klara av.
Jag börjar nog i enköping men vet inte riktigt var jag kliver av. Men runt 2 mil kan jag nog klara av.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 21:32Myche med turlistor just nu....få se vad som gäller då vi ska iväg:????:-):D
Myche med turlistor just nu....få se vad som gäller då vi ska iväg:????:-):D
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:23Erika: Då tror jag Örsundsbro blir bra, dit är det ung. 2 mil.
Erika: Då tror jag Örsundsbro blir bra, dit är det ung. 2 mil.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:26Kjell: Busslinjen mellan Enköping och Uppsala är bland de bäst trafikerade linjerna, om inte den bäste t.o.m.
Er konduktör Christer
Kjell: Busslinjen mellan Enköping och Uppsala är bland de bäst trafikerade linjerna, om inte den bäste t.o.m.
Er konduktör Christer
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 19:51Men Krillan då....jag får väl åka gratis då...hehehe..;):D
Men Krillan då....jag får väl åka gratis då...hehehe..;):D
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 20:14De som är intresserade av att hjälpa till med logistik, dricka, mat, tidtagning får härmed titeln Stins.
Eder Konduktör Christer
De som är intresserade av att hjälpa till med logistik, dricka, mat, tidtagning får härmed titeln Stins.
Eder Konduktör Christer
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:22Åh va roligt! Jag kan nog tänka mig att springa detta om det inte krockar med något.
Åh va roligt! Jag kan nog tänka mig att springa detta om det inte krockar med något.