Quote from Guest on 4 February 2011, 18:51Har inte jobbat så mycket tidigare men nu de senaste veckorna har jag jobbat heltid på skola/fritids. Går upp 5:30 och kommer hem runt 17:00. Brukar vara rätt så orkeslös när jag kommer hem men saknar träningen oerhört mycket.
Hur ska jag göra? Någon an
Har inte jobbat så mycket tidigare men nu de senaste veckorna har jag jobbat heltid på skola/fritids. Går upp 5:30 och kommer hem runt 17:00. Brukar vara rätt så orkeslös när jag kommer hem men saknar träningen oerhört mycket.
Hur ska jag göra? Någon an
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 19:01Jag har precis samma schema och tycker jag har jättemycket tid till träning. Jag kliver upp kl 0530, jobbar 0730-1600 och sedan har jag all tid i världen för träning.
Antingen springer jag direkt efter jobbet utanför grindarna, eller så åker jag förbi gy
Jag har precis samma schema och tycker jag har jättemycket tid till träning. Jag kliver upp kl 0530, jobbar 0730-1600 och sedan har jag all tid i världen för träning.
Antingen springer jag direkt efter jobbet utanför grindarna, eller så åker jag förbi gy
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 19:05Det gäller att komma ihåg på eftermiddagen/kvällen när man är trött och orkelös att det ofta kan botas med ett träningspass. På så sätt blir det väldigt välinvesterad tid, eftersom man (i alla fall jag) blir piggare både på jobbet och min fritid
Det gäller att komma ihåg på eftermiddagen/kvällen när man är trött och orkelös att det ofta kan botas med ett träningspass. På så sätt blir det väldigt välinvesterad tid, eftersom man (i alla fall jag) blir piggare både på jobbet och min fritid
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:30Ja, orkar man träna efter jobbet så går det ju lättare...
Ja, orkar man träna efter jobbet så går det ju lättare...
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:30Har även jag långa dagar med pendling etc. Jag springer 1-2 vardagar i veckan. Just nu är det "Just do it" som gäller. Jag springer en förut bestämd dag, på bussen hem bestämmer jag vilken runda jag ska springa. När jag kommer hem går jag _direkt_ och byt
Har även jag långa dagar med pendling etc. Jag springer 1-2 vardagar i veckan. Just nu är det "Just do it" som gäller. Jag springer en förut bestämd dag, på bussen hem bestämmer jag vilken runda jag ska springa. När jag kommer hem går jag _direkt_ och byt
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:38Robert, orkar du inte så är det ju dömt att misslyckas. Käka ett vettigt mellanmål och ge dig ut innan du ens har hunnit fundera på att du kanske är lite trött.
Just do it!
Robert, orkar du inte så är det ju dömt att misslyckas. Käka ett vettigt mellanmål och ge dig ut innan du ens har hunnit fundera på att du kanske är lite trött.
Just do it!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:41Det är ju direkt efter jobbet. Frågan är ju om man orkar gå upp någon timme tidigare för att ut och springa. Eller om det kanske finns någon energi i kroppen som jag inte vet om. Kanske att motivationen inte är på topp efter jobbet som gör att jag känner
Det är ju direkt efter jobbet. Frågan är ju om man orkar gå upp någon timme tidigare för att ut och springa. Eller om det kanske finns någon energi i kroppen som jag inte vet om. Kanske att motivationen inte är på topp efter jobbet som gör att jag känner
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:58Om du inte vill träna efter jobbet så finns det ju bara ett alternativ och det är att träna före jobbet.
Sedan har du ju hela helgen också.
Om du inte vill träna efter jobbet så finns det ju bara ett alternativ och det är att träna före jobbet.
Sedan har du ju hela helgen också.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 21:06Eller på lunchen om jobbet tillåter det...
Allt går om man vill.
Eller på lunchen om jobbet tillåter det...
Allt går om man vill.
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 21:10Bara 30min lunch, tror jag vill hinna med dush också 😛
Bara 30min lunch, tror jag vill hinna med dush också 😛