Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:54Nu när det är mörkt och kallt ute tycker jag också att det tar emot att ge mig ut när jag kommer hem trött efter jobbet. Min räddning har varit att som så många andra redan tipsat om utnyttja transportsträckan från jobbet som jag ändå ska avverka för att
Nu när det är mörkt och kallt ute tycker jag också att det tar emot att ge mig ut när jag kommer hem trött efter jobbet. Min räddning har varit att som så många andra redan tipsat om utnyttja transportsträckan från jobbet som jag ändå ska avverka för att
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 20:58Föresten bra tips att jag kan välja vart jag ska hoppa av, tänkte inte på det. Om jag vill springa kortare sträckor...
Föresten bra tips att jag kan välja vart jag ska hoppa av, tänkte inte på det. Om jag vill springa kortare sträckor...
Quote from Funbeat user on 5 February 2011, 22:21Jag tror att du helt enkelt inte är van än vid att jobba heltid. Det är klart man blir trött av att vara en hel dag på fritids. Det är ju ändå ingen anledning till att inte träna. Du måste helt enkelt bestämma t ex tre dagar i veckan då du ska träna. Just
Jag tror att du helt enkelt inte är van än vid att jobba heltid. Det är klart man blir trött av att vara en hel dag på fritids. Det är ju ändå ingen anledning till att inte träna. Du måste helt enkelt bestämma t ex tre dagar i veckan då du ska träna. Just
Quote from Catharina Brattlin on 6 February 2011, 11:50Välkommen till min värld Robert. 😉
Jag har också precis bytt heltidstjänst (på samma lab, men annan befattning) och har varit sjukt trött när jag har kommit hem vid 17-tiden sista veckorna. Men då ska middag lagas, barnens läxor ska göras och morgondage
Välkommen till min värld Robert. 😉
Jag har också precis bytt heltidstjänst (på samma lab, men annan befattning) och har varit sjukt trött när jag har kommit hem vid 17-tiden sista veckorna. Men då ska middag lagas, barnens läxor ska göras och morgondage
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 11:18Jobbar själv 8-17 + övertid, oftast 10-25 timmar utöver normal tid/månad, samt har varit ensamstående i många år med barn, hus, trädgård m.m.
Det går om man vill tillräckligt mycket, själv har jag löst det med att springa på lunchen ca 5 km (30 min spring
Jobbar själv 8-17 + övertid, oftast 10-25 timmar utöver normal tid/månad, samt har varit ensamstående i många år med barn, hus, trädgård m.m.
Det går om man vill tillräckligt mycket, själv har jag löst det med att springa på lunchen ca 5 km (30 min spring