Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTid till träning?
You need to log in to create posts and topics.

Skulle gärna göra det om det fanns bättre bussförbindelser, Christer. Om jag orkar går det ju att springa hem. Får testa...

Inte speciellt förtjust i tv-tittande. För mycket reklam på tv. Blir mest att plugga till körkortet, diska, ut och gå med hunden,

plugga till körkortet = 60 min
diska = 10 min
hämta ved = 10 min
städa = 60 minuter en gång i veckan
ut till djuren i ladan = 30 minuter?
ut och gå med hunden = 30 minuter (Varför springer du inte med hunden?)

Det borde betyda runt 2 timmar över?

Varför

Såja, Robert har säkert sina skäl, vi behvöer väl inte få honom att känna sig extra dålig? 🙂

Jag hade nog gjort som Anna föreslog, cyklat fram och tillbaka. Någon dag i veckan, sprungit. I alla fall ena vägen.

Brukar plugga ca, 1.5 timmar, städa räcker inte med 1 gång i veckan hos oss. Ut till korna och hönorna brukar ta lite över en timme. Skulle gärna vilja ut och springa med våran hund men är lite rädd för det. Hon opererade in en skena efter att ha brutit b

Alltså, är det många som cyklar på vintern? Jag har bara min racer, skulle aldrig våga mig ut med den.

Robert, jag jobbar bara 75% men lämnar ibland barnen på dagis. Du kan bortse från mitt råd om du vill. 😉

En del personer på jobbet har cyklat genom hela vintern (utom när det var som halast)

Robert: Jag tolkar det som om du nyligen har börjat jobba heltid. Om det är så, så är det inte ett dugg konstigt om du är trött! Och att jobba i skolan och på fritids är intensivt! 🙂 När jag gjorde det tyckte jag att det var underbart att få rensa huvud

Nja, det är ju asfalt >.< Är ju inte rädd för trafiken, har man bara reflexväst så. Det är vägren också. Där har bilarna inget att göra när det är mörkt. Längden borde jag klara av. Tycker om att springa långt. Detgäller kanske bara att få tummen ur...

Så vi kan sammanfatta läget med:

Du kan inte springa till jobbet,
du kan inte springa på lunchen,
du kan inte springa efter jobbet,
du vill inte gå ner i arbetstid.

Vet inte riktigt vilka alternativ som finns kvar såvida du inte vill springa på helgen -

Är det "bara" det så är det ju bara att bestämma sig, och sen göra! 😉
Skämt å sido, jag vet hur jobbigt det kan vara! Men kan jag kan du! (t+) Lycka till!