Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 15:38Jag kör motorcykel, ändurå?
Jag kör motorcykel, ändurå?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 15:41I lycrabrallor? Gottegris!
I lycrabrallor? Gottegris!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 16:05Endura gjorde mig stinn, av blod i knoppen, när jag inhandlade oprövade M från nätet. Även vristerna var tighta, hade setat perfekt utan hälsena, L är på väg.
Endura gjorde mig stinn, av blod i knoppen, när jag inhandlade oprövade M från nätet. Även vristerna var tighta, hade setat perfekt utan hälsena, L är på väg.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:15Tore, vad kostade de?
EDIT: 400 såg jag precis
Tore, vad kostade de?
EDIT: 400 såg jag precis
Quote from testuser5022 on 27 April 2008, 17:34Jag har kört på newline i några år, både warmskin och tunna, men nu skall jag ta ngt annat för de är lite korta för mig. de glider ner över rumpan.
Jag har kört på newline i några år, både warmskin och tunna, men nu skall jag ta ngt annat för de är lite korta för mig. de glider ner över rumpan.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:39LongJohns är perfekta för nödlöpningar.
LongJohns är perfekta för nödlöpningar.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:42Försvarets vita, värmer även bröstvårtor.
Försvarets vita, värmer även bröstvårtor.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:53När jag köpte nya 3/4 tights för en månad sen provade jag 3 par. Nike var billigast, Craft kostade 500 o Salomon 650 spänn vilket jag egentligen tyckte var alldeles för dyrt. Men Nike satt sådär, Craft var lite bättre o Salomon satt klockrent. Så det var
När jag köpte nya 3/4 tights för en månad sen provade jag 3 par. Nike var billigast, Craft kostade 500 o Salomon 650 spänn vilket jag egentligen tyckte var alldeles för dyrt. Men Nike satt sådär, Craft var lite bättre o Salomon satt klockrent. Så det var
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:00Ullfett barbacka är grejer!
Ullfett barbacka är grejer!
Quote from testuser5022 on 27 April 2008, 18:01De där prisskillnaderna känns ju när man handlar, men är ju helt försumbara om man tränar mkt...att de sitter måste prioriteras. Skall testa Salomon och Craft för de har jag inte kört med.
De där prisskillnaderna känns ju när man handlar, men är ju helt försumbara om man tränar mkt...att de sitter måste prioriteras. Skall testa Salomon och Craft för de har jag inte kört med.