Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarTights
You need to log in to create posts and topics.

Jag gillar inte mina newline.
Mina Nike däremot är som skapta för mig 🙂 De är lite "fastare" och "kramar" åt benen när jag springer. Det tycker jag känns bättre. Kanske är Newline-tightsen för stora?

I (L) Nike.

Nikeeeee, å så min garderob! 🙂

Jag har bara 2 par Craft men är nöjd med dom. Sitter bra. Ca 3-4 hundra gav min arbetsgivare för dom. 🙂

Älakar Craft , (L)

Jag har både Nike (långa) och Craft (3/4 och korta) som tights, och har aldrig haft problem med skav eller annat. Och visst är det så att man oftast får vad man betalar för. Dock passar jag på på outlets och reor.

Jag är som tidigare nämnt jättenöjd med mina nya Craft, min gamla Newline är som att springa i tvångstights då de är både tjockare och allmänt mer osmidiga.

Jag undrar dock fortfarande hur era tights, framför allt då Craft sitter runt fotleden. 🙂

Kan instämma om Newline... Har kört två pass i mina 3/4 och de gled av arslet båda gångerna. Första vändan var 800-metersintervaller men då lyckades jag knyta upp dem okej. Andra gången var snabbdistans och då gick snöret sönder så nu kan jag inte ha dem

Jag har (bl.a.) Nike Nikefit (tror jag dom heter) hellånga jättebra sköna osv osv sitter bra även runt fotlederna. Enda "problemet" är då jag ska dra ner blixtlåsen är jag rädd att dom ska fastna i mina icke-rakade kraftiga, snygga vader. Men det gör dom

Annika - reklamera för 17

Ang hur Craftsen sitter runt fotleden. Mina båda par är ju hellånga och på
det ena paret har jag ingen dragkedja längst ner. De sitter löst men inte så det korvar sej. Det andra paret med dragkedja (som är ditsydd lite snitsigt snett) har perfekt passfor