Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2008, 11:51Jag har faktiskt varit där med. Cyklade igenom nån av de stekheta dagarna i Juli 06. Spankulerade runt uppe på den jättelika forngraven och såg flygplanen
lyfta och landa i den dallrande hettan en bit bort. Surrealistiskt!
Jag har faktiskt varit där med. Cyklade igenom nån av de stekheta dagarna i Juli 06. Spankulerade runt uppe på den jättelika forngraven och såg flygplanen
lyfta och landa i den dallrande hettan en bit bort. Surrealistiskt!
Quote from Fredric Lagerström on 28 April 2008, 11:52I Tun var jag.
I Tun var jag.
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 12:03Efter diverse googlande gissar jag att THN betyder Trollhättan (och inte Texas Homeless Network eller The Hockey News eller Thordilsplans Gymnasium eller The Hollywood News)
Jag blir så trött på alla dessa TLA...
Efter diverse googlande gissar jag att THN betyder Trollhättan (och inte Texas Homeless Network eller The Hockey News eller Thordilsplans Gymnasium eller The Hollywood News)
Jag blir så trött på alla dessa TLA...
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 12:08Då får du hojta när du är "Hemma" så får vi hitt på nåt....ska bara häfta fast mina Bhinnor igen
Då får du hojta när du är "Hemma" så får vi hitt på nåt....ska bara häfta fast mina Bhinnor igen
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 12:09Sorry Christer ....va inte meningen att förvirra dig...
Sorry Christer ....va inte meningen att förvirra dig...
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 12:12Närå Joppe ingen fara - "Jag blir så trött på alla dessa TLA..." var bara till för att någon skulle tycka det var roligt - jag väntar fortfarande på att Maria ska vakna...
Närå Joppe ingen fara - "Jag blir så trött på alla dessa TLA..." var bara till för att någon skulle tycka det var roligt - jag väntar fortfarande på att Maria ska vakna...
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 12:14Frukost på sängen hopp ???
Frukost på sängen hopp ???
Quote from Lotta W on 28 April 2008, 12:31Torbjörn, den hämtar man väl i ett tält utanför? 😉
Torbjörn, den hämtar man väl i ett tält utanför? 😉
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:18Både flashiga sortens Nike hellång och gore´s släta vanliga variant sitter bra runt fotleden.
Nikes lite dyrare 3/4-längd satt alldeles för hårt längst ner, hårt gummiring.
Fick bli den lite dyrare varianten, som satt som en smäck.
Tyvärr envisas många mä
Både flashiga sortens Nike hellång och gore´s släta vanliga variant sitter bra runt fotleden.
Nikes lite dyrare 3/4-längd satt alldeles för hårt längst ner, hårt gummiring.
Fick bli den lite dyrare varianten, som satt som en smäck.
Tyvärr envisas många mä
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:52Är det skillnad på tights och shorts när man talar löparbyxor i 3/4-dels modell?
Är det skillnad på tights och shorts när man talar löparbyxor i 3/4-dels modell?