Quote from testuser5070 on 27 April 2008, 18:22Håller med Anders och Erik om att Newline glider ner över arslet.
Håller med Anders och Erik om att Newline glider ner över arslet.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:26Men det gör inte Ullfett, bättre köp!
Men det gör inte Ullfett, bättre köp!
Quote from ellen olsson on 27 April 2008, 18:29Jag har ett par Kalenji - ett Décathlonmärke - som jag tycker är riktigt bra. Det blir nog fler Kalenjitights i framtiden. I klubben kör vi med Trimtex och de är helt OK. Tyvärr så tillhör inte knickersvarianten grundutbudet bland klubbkläderna...
Jag har ett par Kalenji - ett Décathlonmärke - som jag tycker är riktigt bra. Det blir nog fler Kalenjitights i framtiden. I klubben kör vi med Trimtex och de är helt OK. Tyvärr så tillhör inte knickersvarianten grundutbudet bland klubbkläderna...
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:58Köpte ett par Craft löpartight igår på Intersport för 300 spänn.
Provlöpte i dom idag vilket kändes bra.Tänk på att det ska finnas en liten ficka - jag blir iaf handikappad om det inte finns. Jobbigt att bära omkring på nycklar mm.
Modellen var av "p
Köpte ett par Craft löpartight igår på Intersport för 300 spänn.
Provlöpte i dom idag vilket kändes bra.
Tänk på att det ska finnas en liten ficka - jag blir iaf handikappad om det inte finns. Jobbigt att bära omkring på nycklar mm.
Modellen var av "p
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:04Äppleknyckarbyxor utan fickor är praktiska för mattransporten.
Äppleknyckarbyxor utan fickor är praktiska för mattransporten.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:07Två äpplen fram kan ge fan-klubb.
Två äpplen fram kan ge fan-klubb.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:09Inte om Hamstern blir hungrig.
Inte om Hamstern blir hungrig.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:11Eller geologen ivrig!
Eller geologen ivrig!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:14>Var e min kokosnöt med Povel verkar passa in nu.
>Var e min kokosnöt med Povel verkar passa in nu.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:17Ajj
Ajj