Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu var det ju inte en löptävling, men jag har iaf ägnat nästan arton (18!) timmar åt att cykla runt Vättern vid ett tillfälle och för att slippa komma över 20 timmar i totaltid så struntade jag i depåstoppen (utom de två där det serverades mat) och använd

Läcker och stark vore ju underbart om jag kunde känna mig hela tiden. 🙂

Jag tror att jag får se detta som en ganska avancerad fjällvandring med inslag av löpning. Då borde det gå bra. 🙂

Skall ut och köra 4 mil i liknande terräng på lördag. Hoppas at

Pssst, om du testar alla varianter på samma gång och får magproblem har du väldigt många felkällor när du ska försöka reda ut vad det var din mage INTE ville ha... *tipsa vänligt om*

Tack för tipset! 🙂

Jag har testat gel och nötter. Det funkar bra. Skall se om torkad frukt är bra också. Och Ahlströms Bilar. 🙂

C

Nötkräm är ett bra komplement till gel tycker jag. Har du möjlighet att skicka iväg en dropbag så lägg i en drickyoghurt.

Spring med öppet sinne och var beredd på allt så klarar du det

Yoghurt i dropbag. Japp. Det skall jag lägga i.

Urban: Var beredd på allt, tror jag är ett av de bästa råden, faktiskt. Jag menar inte att de andra inte har varit jättebra. Men, att vara beredd på allt är ju lite av vad ett sådant här lopp handlar om. In

Nyfiken, var skall du springa på Tjörn? Jag har sommarställe där och tycker det är ont om bra leder i terrängen, förutom biten mellan Sibräcka-Säby-Pilane och vidare ner mot Röra.

Hur springer du?

Christian. Om du ej åker till Ångermanland vilket låter häftigt så kan du kanske överväga Trollhättan 29:e juni.
Du kan få stoppförbud vid varvningarna och träna upp dig på det som behövs inför Hornindal runt. 🙂

Anders: Kul att du också har sommarställe där. Kanske kan vi ta en runda tillsammans. Jag springer ganska mycket runt Sundsby. Finns en led där som heter Sundsbyleden. Upp till Solklinten och grottorna. Det är bra terräng och skön backträning.

K-G: Jag