Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Roligt Kalle!

Vi får hjälpa varandra helt enkelt. VI lär ju som sagt ses därborta. 🙂

Det där med packningen är ju väldigt svårt. Men, jag tar med mig alla möjliga prylar dit så får vi se vad som hamnar i västen/ryggsäcken när starten går. Det beror ju

Ni som ska till Hornindal skippar alltså vätskeblåsa? Dricker ni ur bäckarna istället?

Förra året såg det ju varmt ut att döma av bilderna. Hur mycket extrakläder ska man packa egentligen? Han (maken som jag hjälper med packningen) ska nog hålla igång h

Hej hej,

Det är såpass många servicestationer längs vägen så jag tror att det räcker med en flaska. Behöver platsen i västen för annat.

Det finns en lista på vad som "måste" finnas med under loppet. Den kan man väl tolka lite som man vill. Du får också

Jaha, vi fick för oss att det bara var efter halva sträckan som det fanns en station med mat och vatten. Jo listan har vi ju läst.

Jag tolkar det som att det bara finns vatten i samband med maten.

Mat og drikke

Løpet er semisjølvforsynt med ein matstasjon ved Horndøla bru (mål halvt løp). Utover dette må løparen sjølv ordne med mat og drikke. På matstasjonen får ein varm betasuppe

dubbelpost

Ja exakt, vi läste också den texten och tolkade det som att man måste ha med sig mat och dricka för åtminstone halva loppet, sedan får man fylla på med det man har i sin drop bag.

Jag kan ha fel, naturligtvis. Får ta och förbereda mig för allt, helt enkelt. 🙂

/C

Nu vet jag inte riktigt hur länge du kommer att hålla på men läste att någon sa att vissa behöver 24 timmar på sig. Ska du vara igång så länge och har tillgång att ha en väska längs vägen skulle jag föreslå att stoppa ner en tandborste. Jag har personlige

Tandborste är en höjdare för humöret!