Quote from Guest on 4 April 2008, 11:16Hej!
Jag försöker hitta en pulsklocka som är bra.
Med bra menar jag att den uppfyllar mina krav såsom:-Enkel att använda (Sen om det tar lite tid att lära sig spelar ingen roll, men menysystemet och knappar ska vara intuitiva)
-Helst obegränsad (Kunn
Hej!
Jag försöker hitta en pulsklocka som är bra.
Med bra menar jag att den uppfyllar mina krav såsom:
-Enkel att använda (Sen om det tar lite tid att lära sig spelar ingen roll, men menysystemet och knappar ska vara intuitiva)
-Helst obegränsad (Kunn
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 11:26Har en T3:a o håller med om att displayen lätt kan repas.. Men vetefanken ang menyerna. Jag kom ganska snabbt in i dom utan att använda manualen..
Har en T3:a o håller med om att displayen lätt kan repas.. Men vetefanken ang menyerna. Jag kom ganska snabbt in i dom utan att använda manualen..
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:23jag är nog lite tidigt ute för att ge dig tips. men sitter och väntar på min suunto T6. Så ska jag kunna ge dig min åsikt iaf..när jag gått igenom den lite snabbt.
hittade flera nya "billiga" på www.ebay.com
betalade 2000:- för min.
jag är nog lite tidigt ute för att ge dig tips. men sitter och väntar på min suunto T6. Så ska jag kunna ge dig min åsikt iaf..när jag gått igenom den lite snabbt.
hittade flera nya "billiga" på http://www.ebay.com
betalade 2000:- för min.
Quote from Camilla Höög on 4 April 2008, 12:30Garmin Forerunner 305 eller möjligtvis den nya 405 löser alla behov och numera för ett pris som ligger ganska nära tusenlappen.
Garmin Forerunner 305 eller möjligtvis den nya 405 löser alla behov och numera för ett pris som ligger ganska nära tusenlappen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:34Garmin har gjort en del mer eller mindre fula pulsklockor med GPS under åren. Deras nya som kommer under våren tycker jag ser RIKTIGT nice ut! (Garmin Forerunner 405). Pölder har den på sin hemsida www.polder.se
Priset är dock i högsta laget (3995 kr) fö
Garmin har gjort en del mer eller mindre fula pulsklockor med GPS under åren. Deras nya som kommer under våren tycker jag ser RIKTIGT nice ut! (Garmin Forerunner 405). Pölder har den på sin hemsida http://www.polder.se
Priset är dock i högsta laget (3995 kr) fö
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:38Jag har beställt en GF405, svensk version för 3200 här:
http://www.outdoorexperten.se/ProductDetails.aspx?productID=10828Senast jag hörde av dem var v16-v17, längtar!
Jag har beställt en GF405, svensk version för 3200 här:
http://www.outdoorexperten.se/ProductDetails.aspx?productID=10828
Senast jag hörde av dem var v16-v17, längtar!
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:41Jag har en Garmin 305 och är fantastiskt nöjd, visst klockan är stor men jag skulle ändå aldrig använde den som smycke (eller vardagsklocka), har även impoterat friluftskartan pro och det funkar kanon. Sedan har ju Olle fixat så det finns en importfunktio
Jag har en Garmin 305 och är fantastiskt nöjd, visst klockan är stor men jag skulle ändå aldrig använde den som smycke (eller vardagsklocka), har även impoterat friluftskartan pro och det funkar kanon. Sedan har ju Olle fixat så det finns en importfunktio
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:46"har även impoterat friluftskartan pro" - Hade du den på CD??? Har den på microSD-kort, kan man föra över det till datorn?
"har även impoterat friluftskartan pro" - Hade du den på CD??? Har den på microSD-kort, kan man föra över det till datorn?
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 12:53Annika: Jag har en Poar 2000SD nu också men ett av grejorna som jag irriterar mig på är att när man byter skor så blir mätningen av distans olika. Jag har 5 par skor jag varvar så det går aldrig riktigt att jämföra vad jag sprang. Därför ska det bli skönt
Annika: Jag har en Poar 2000SD nu också men ett av grejorna som jag irriterar mig på är att när man byter skor så blir mätningen av distans olika. Jag har 5 par skor jag varvar så det går aldrig riktigt att jämföra vad jag sprang. Därför ska det bli skönt
Quote from Therese Linner on 4 April 2008, 12:57Karl, nu har jag "bara" 2 par skor, men jag håller med om problemet. Å andra sidan så använder jag min RS200 som vardagsklocka... skulle man kunna använda det som "argument" för att köpa en GF 405 tro? Att Polaren är en "vanlig" klocka (H:)
Karl, nu har jag "bara" 2 par skor, men jag håller med om problemet. Å andra sidan så använder jag min RS200 som vardagsklocka... skulle man kunna använda det som "argument" för att köpa en GF 405 tro? Att Polaren är en "vanlig" klocka (H:)