Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips om pulsklocka
You need to log in to create posts and topics.

Då kör både Garmin och Suunto ANT. Vad är det med Bluetooth som gör att de inte väljer det tro?

För att de kan sälja dem med ett högre pris, folk har redan bluetooth dongels och inbyggt i laptops. Det är garanterat därför.

Rutter är en väg mellan flera waypoints. Jag har inte känt det som så meningsfullt.
Multisportläge är just att du kan byta sport utan att starta ett nytt pass.

>> För att de kan sälja dem med ett högre pris, folk har redan bluetooth dongels och inbyggt i laptops. Det är garanterat därför.

Såklart (#).

Det är bra med marknadsekonomi på prylar.

hur funkar GPS:en på Garmin 305? Har hört att den kan förlora kontakten relativt lätt..

Jag har förvisso en 205 men den är identisk med 305 förutom pulsdelen.
Jag tycker att gps:en fungerar mycket bra och har inte märkt av att den skulle tappa kontakten lätt. Jag har sprungit i skog och bland höghus och det har fungerat utmärkt.

Jag har en 305:a och GPS:en funkar kanon på den.
Den enda nackdelen som jag hittat är att den är lite för stor.

<hur funkar GPS:en på Garmin 305? Har hört att den kan förlora kontakten relativt lätt..

Vet inte var du hört detta, men min 305:a har egentligen bara tappat kontakten en enda gång och det var i Frankfurt bland alla skyskrapor. Jag har haft den i över

Kan bara verifiera Anders inlägg - den fungerar klockrent. Enda minus jag upplevt någon gång är att den är strömlös när man skall i väg men det är ju för att den har rel. kort drifttid och måste laddas ofta. Jag hade en Polar innan och hade aldrig det pro