Quote from Elias Engqvist on 4 April 2008, 13:06Det är alltid lika kul då mina GF-kompisar går ut lite i förväg för att "hitta satelliterna" då man ska ut o springa.
Sen att polaren även funkar som vardagsklocka är väl ett argument för att köpa polar? Eller?
Sen kan jag hålla med Karl om att det kan
Det är alltid lika kul då mina GF-kompisar går ut lite i förväg för att "hitta satelliterna" då man ska ut o springa.
Sen att polaren även funkar som vardagsklocka är väl ett argument för att köpa polar? Eller?
Sen kan jag hålla med Karl om att det kan
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:09Nu ska ju GF405 också kunna användas som riktigt klocka =)
Nu ska ju GF405 också kunna användas som riktigt klocka =)
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:18Du kan läsa in innehållet på ett microSD kort till datorn men du behöver en adapter. Troligtvis fick du med en adatpter till microkortet som gör det till ett vanligt SD kort, många nya bärbara datorer läser dem direkt. Om du inte kan få in det i dindator
Du kan läsa in innehållet på ett microSD kort till datorn men du behöver en adapter. Troligtvis fick du med en adatpter till microkortet som gör det till ett vanligt SD kort, många nya bärbara datorer läser dem direkt. Om du inte kan få in det i dindator
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:39Tacksam för alla svar på väldigt kort tid.
Aktivt forum!
Dock är jag lite osäker fortfarande på själva inköpet, verkar finnas många bra.
Kan tänka mig Garmin 405:an, eftersom jag i nuläget inte har någon klocka alls.
Men hur bra är det med GPS kontra
Tacksam för alla svar på väldigt kort tid.
Aktivt forum!
Dock är jag lite osäker fortfarande på själva inköpet, verkar finnas många bra.
Kan tänka mig Garmin 405:an, eftersom jag i nuläget inte har någon klocka alls.
Men hur bra är det med GPS kontra
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:41Tack för hjälpen Ola, nu ligger kartan på datorn men jag vet inte hur den hamnar i TC
Tack för hjälpen Ola, nu ligger kartan på datorn men jag vet inte hur den hamnar i TC
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:47>Garmin Forerunner 305 eller möjligtvis den nya 405 löser alla behov och numera för ett pris som ligger ganska nära tusenlappen.
Anders: Var i hela världen hittar du en GF405 till det priset??? Eller var det GF305 du menade? (den hittade jag på ett antal
>Garmin Forerunner 305 eller möjligtvis den nya 405 löser alla behov och numera för ett pris som ligger ganska nära tusenlappen.
Anders: Var i hela världen hittar du en GF405 till det priset??? Eller var det GF305 du menade? (den hittade jag på ett antal
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:54Men hur bra är det med GPS kontra fotsensor? (Förutom inomhusmätning).
Jag har ingen fotsensor så jag vet inte bra de funkar. Men flera märken kör ju med den varianten så jag utgår från att det funkar när man springer. Fördelen med GPS är att den funkar
Men hur bra är det med GPS kontra fotsensor? (Förutom inomhusmätning).
Jag har ingen fotsensor så jag vet inte bra de funkar. Men flera märken kör ju med den varianten så jag utgår från att det funkar när man springer. Fördelen med GPS är att den funkar
Quote from Camilla Höög on 4 April 2008, 13:57Eftersom 405:an inte finns till försäljning ännu (förutom någon slags förhandsbeställning) så var det 305:an jag menade. Litet syftningsfel.
405:an skulle jag inte köpa eftersom den saknar flera funktioner och har mindre display jämfört med 305:an. Jag sk
Eftersom 405:an inte finns till försäljning ännu (förutom någon slags förhandsbeställning) så var det 305:an jag menade. Litet syftningsfel.
405:an skulle jag inte köpa eftersom den saknar flera funktioner och har mindre display jämfört med 305:an. Jag sk
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 13:59> Men hade, t.ex rs400sd kunnat överföra till datorn via USB hade jag kanske valt den p.g.a priset och att många verkar nöjda med den. (Smått billigare också).
Linus: Polaren (haha, kul ordvits!) har en RS400sd och tycker att den fungerar alldeles utmärk
> Men hade, t.ex rs400sd kunnat överföra till datorn via USB hade jag kanske valt den p.g.a priset och att många verkar nöjda med den. (Smått billigare också).
Linus: Polaren (haha, kul ordvits!) har en RS400sd och tycker att den fungerar alldeles utmärk
Quote from Funbeat user on 4 April 2008, 14:16> 405:an skulle jag inte köpa eftersom den saknar flera funktioner och har mindre display jämfört med 305:an. Jag skulle föredra ännu större display för att få plats med fler fält.
Anders: 305:an skulle jag kunna tänka mig att ha på cykeln (den ser ju sn
> 405:an skulle jag inte köpa eftersom den saknar flera funktioner och har mindre display jämfört med 305:an. Jag skulle föredra ännu större display för att få plats med fler fält.
Anders: 305:an skulle jag kunna tänka mig att ha på cykeln (den ser ju sn