Quote from Funbeat user on 6 April 2008, 19:21Jag brukar själv alltid ladda den i samband med att jag kommer hem efter passet och laddar upp informationen till Sporttracks och Garmin Traning Center. Då är min alltid fulladdad när jag ska ut och träna.
Jag brukar själv alltid ladda den i samband med att jag kommer hem efter passet och laddar upp informationen till Sporttracks och Garmin Traning Center. Då är min alltid fulladdad när jag ska ut och träna.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 10:21Det blir en 405:a efter en massa övervägande och provande.
Fördelarna som jag ser det emot 305:an är inte kopplade emot träning, då 305:an i min mening vinner efter vad jag läst här på forumet med mer funktioner, längre batteri tid och större display.
J
Det blir en 405:a efter en massa övervägande och provande.
Fördelarna som jag ser det emot 305:an är inte kopplade emot träning, då 305:an i min mening vinner efter vad jag läst här på forumet med mer funktioner, längre batteri tid och större display.
J
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 10:16När kommer 405:an?
När kommer 405:an?
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 10:18Tror ingen riktigt vet eftersom det kommer nya bud hela tiden. Jag skulle gissa att de jobbar med att rätta till diverse buggar.
Tror ingen riktigt vet eftersom det kommer nya bud hela tiden. Jag skulle gissa att de jobbar med att rätta till diverse buggar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 12:27Den släpps 21 april i USA enligt Garmin själv. Det är samma dag som Boston Marathon går också så det är anledningen till det datumet. Så början på maj i Sverige kanske?
Den släpps 21 april i USA enligt Garmin själv. Det är samma dag som Boston Marathon går också så det är anledningen till det datumet. Så början på maj i Sverige kanske?
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 12:49Enligt Garmin själv? Var säger de detta? Hörde någon snacka om maj och andra om juni.
Enligt Garmin själv? Var säger de detta? Hörde någon snacka om maj och andra om juni.
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 12:54På deras blogg har de skrivit det.
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2008/04/before-your-fir.htmlDet är även samma svar jag fick av 5 st människor på diverse sportbutiker i Boston i mitten av mars.
På deras blogg har de skrivit det.
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2008/04/before-your-fir.html
Det är även samma svar jag fick av 5 st människor på diverse sportbutiker i Boston i mitten av mars.