Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:24Jag har haft problem med att jag mått dåligt i magen efter mina löppass. Efter att ha börjat dricka en gainomax direkt efter jag kommer fram så mår jag mycket bättre!
Jag har haft problem med att jag mått dåligt i magen efter mina löppass. Efter att ha börjat dricka en gainomax direkt efter jag kommer fram så mår jag mycket bättre!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 13:31Ja, vanligt näringsintag är komplicerat och fodrar en massa pulver, gainers, shakers och annat fint, för börsen.
Ja, vanligt näringsintag är komplicerat och fodrar en massa pulver, gainers, shakers och annat fint, för börsen.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:13Vad säger ni om ett stort glas mjölk (röd) /chokladmjölk och en äggmacka direkt efter ett långpass t ex.
Vad säger ni om ett stort glas mjölk (röd) /chokladmjölk och en äggmacka direkt efter ett långpass t ex.
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:31Ja tack! Bjuder du? 🙂
Ja tack! Bjuder du? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 15:59Jag brukar köra ett stort glas mjölk med ett par rejäla skedar blåbärssylt i. Blir godare än Gainomax och mycket billigare...
Jag brukar köra ett stort glas mjölk med ett par rejäla skedar blåbärssylt i. Blir godare än Gainomax och mycket billigare...
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 17:59Mjölk och sylt låter riktigt gott!
Mjölk och sylt låter riktigt gott!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 19:28Lingonmjölk var en klassisk efterrätt när jag var liten. Gott!
Lingonmjölk var en klassisk efterrätt när jag var liten. Gott!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 20:38Sylt eller saft är mycket gott i mjölk!
Sylt eller saft är mycket gott i mjölk!
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 21:28Vad jag funderade på var om det näringsmässigt/återställarmässigt fyller en lika bra eller t o m bättre funktion än alla dessa konstlat framtagna pulverdrycker / köpeförpackningar m. m.?
Vad jag funderade på var om det näringsmässigt/återställarmässigt fyller en lika bra eller t o m bättre funktion än alla dessa konstlat framtagna pulverdrycker / köpeförpackningar m. m.?
Quote from Funbeat user on 9 August 2010, 21:48Mmm.... få saker är så gott, när man är akuthungrig men liksom inte har aptit, som äppelmos eller lingonsylt med mjölk och byttat knäckebröd!
Mmm.... få saker är så gott, när man är akuthungrig men liksom inte har aptit, som äppelmos eller lingonsylt med mjölk och byttat knäckebröd!