Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTips på bra "Återställare"?
You need to log in to create posts and topics.

Gör det, mycket godare än sportdryck.

Jag har också upplevt den totala energilösheten och illamåendet efter långpass. Med tiden (åren) har jag lärt mig att min kropp är mest nöjd med husse när jag ger den (lite = tex en frukt och ett glas jos) energi före och regelbundet varje 30min (gel/bana

Sebastian!

Det du drar i dig skulle bli löjligt dyrt för oss vanliga=)

Christian: Visst kostar det, men det är ju inte dyrare än liknande produkter från andra leverantörer. Jag investerar mycket tid och pengar på min träning generellt. Posten för energi och kosttillskott är inte speciellt stor och jag ser det som en invester

Kari Martens proteinpannkakor. 🙂 Har provat dom - kanon!
http://karimartens.se/bloggen/protein-pannkakor-med-bakepro-gott/

Rostbiffsmacka med remulade og risted lög, mmmmm.

Hej,

jag menade absolut inte att du var dyr eller något sånt, jag menar bara att generellt sett är det SJUKT dyrt med kost tillskott, kolla bara vad en gel kostar.

Har man råd eller tar man sig råd så är ju det skit bra för er/dom, själv kör jag budget

En orsak till att känna sig kass efter ett långpass kan helt enkelt vara kroppens sätt att reagera när man ansträngt den utöver det vanliga.

Annars tror jag mycket på mjölk som första insats efter ett träningspass.

Christian: Jag tog det inte som kritik. Visst kan man spendera en massa på allsköns utrustning, energi och tillskott. Samtidigt så kan man med enkla medel prestera optimalt, det gäller ju att hitta det man trivs med och kanske framförallt våga prova nya s

Dricker man inte energidrycker för att få snabb energi = högt GI?