Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sprang också i alla backar. Tror inte att jag hade tjänat nånting på att gå.

Jag gick bitvis i de tre stora backarna på sista milen. Klarade ändå sista milen på strax under 44. (Sprang de första på 46 och 48).

Trådskaparen (jag!) gick första delen av Grönsta backe, samma sak i Aborrbacken och gick hela lfbanebacken. Konstaterar i efterhand att det var ganska bra för mig. Det gick inte särskilt fort för de som valde att "springa". Jag gick om ett flertal löpare

Jag gick lite i vissa backar passade på att dra i mig dunderhonung och vätska mycket bra för mig. Hade mycket kraft kvar på slutet.

Gjorde ungefär som Boris. Backen efter 20 km vid Grönsta, Abborren och vid 28 vid lfbanan fick mig ner till en gångart som inte kan kallas löpning, även om jag höll löpfrekvens på stegen. Ville inte slösa energi på att studsa upp och ner, och inte dra på

Jag gick också i första delen av aborren och backen efter den. Tjänade definitivt på detta eftersom jag hade krafter kvar att öka tempot på slutet och till och med orkade med en riktig spurt mot mål.