Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 09:00Väldigt vad alla har "höga" krav på sina träningspass.
För mig så är alla pass oavsett om jag springer det på 3,5 eller 5,5 ett fullt accepterat träningspass eftersom jag är nöjd över mig själv att jag överhuvudtaget klarar av att springa 5 km....:-)Man
Väldigt vad alla har "höga" krav på sina träningspass.
För mig så är alla pass oavsett om jag springer det på 3,5 eller 5,5 ett fullt accepterat träningspass eftersom jag är nöjd över mig själv att jag överhuvudtaget klarar av att springa 5 km....:-)
Man
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 09:01Blir oftast ca 6km - det är lagom både för mig och hunden...
Blir oftast ca 6km - det är lagom både för mig och hunden...
Quote from Christer Heinbäck on 16 July 2008, 09:45Runt 10 km känns som ett lagomt pass för mig.
Springer jag tokfort kan det bli kortare.
Runt 10 km känns som ett lagomt pass för mig.
Springer jag tokfort kan det bli kortare.
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 12:55När jag springer 12 km eller längre brukar jag försöka hålla ett lugnare tempo.
När jag springer 12 km eller längre brukar jag försöka hålla ett lugnare tempo.
Quote from Jan Lundquist on 16 July 2008, 13:35Oj, vad det låter som om jag löper mycket...
Jag började i mycket liten skala i Februari. Med 2x10 minuters löpning. Jag var supernöjd då också 🙂
Oj, vad det låter som om jag löper mycket...
Jag började i mycket liten skala i Februari. Med 2x10 minuters löpning. Jag var supernöjd då också 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 14:33Runt fem kilometer är nog det minsta jag springer.
Men vardagsjoggar jag blir det oftast en timme och då 8-8,5 km.
Runt fem kilometer är nog det minsta jag springer.
Men vardagsjoggar jag blir det oftast en timme och då 8-8,5 km.
Quote from Olof Robertson on 16 July 2008, 14:48Jag brukar springa 5 km eller 30 min som lägst. Men nån gång har det blivit 3 km-rundan men då känns det som att jag fuskar typ. Bara runt 20 min ju. Knappt lönt känns det som.
Men - all träning är ju bra träning! 🙂
Jag brukar springa 5 km eller 30 min som lägst. Men nån gång har det blivit 3 km-rundan men då känns det som att jag fuskar typ. Bara runt 20 min ju. Knappt lönt känns det som.
Men - all träning är ju bra träning! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 15:53Jag är jätteglad för jag har lyckats utöka mina löprundor så att jag nu kan springa milen utan problem! För några månader sedan var detta en omöjlighet men sedan har jag kunnat springa längre och längre och det har kännts bättre och bättre. Nackdelen är v
Jag är jätteglad för jag har lyckats utöka mina löprundor så att jag nu kan springa milen utan problem! För några månader sedan var detta en omöjlighet men sedan har jag kunnat springa längre och längre och det har kännts bättre och bättre. Nackdelen är v
Quote from Bjarne Lewin on 16 July 2008, 17:43Jag har börjat sprida längderna på mina pass. Mina normala pass kan vara allt i från 10 minuter till en timme just nu. Vanligast är dock pass på mellan 30 och 40 minuter. De ultrakorta passen är återhämtningspass och de har jag infört för att säkert hinna
Jag har börjat sprida längderna på mina pass. Mina normala pass kan vara allt i från 10 minuter till en timme just nu. Vanligast är dock pass på mellan 30 och 40 minuter. De ultrakorta passen är återhämtningspass och de har jag infört för att säkert hinna
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 18:12Mellan 5-15 km, beror på vilken pulszon jag tränar i. 🙂
Mellan 5-15 km, beror på vilken pulszon jag tränar i. 🙂