Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

För att hon är tjej och kanske inte riktigt kan identifiera sig med killar?

Helt rätt lady G! Känner på något sätt att jag är mer lik tjejerna när jag tränar och vill se hur mina kvinnliga kamrater tränar och hur långt de springer... Precis som fotbollen ni vet, tjejerna borde jämföra sig med tjejerna och killarna med killarna...

Håller med dig, jag sneglar hellre på andra kvinnors träning än mäns.
Söker jag inspiration blir det hos kompetenta kvinnor - och det finns det gott om här på Funbeat 🙂

Förringar inte männens hårda arbete med sin träning, men söker jag något som ger g

..själv springer jag 4-5 km varje gång. Nåt enstaka pass upp emot 7 km, men det är långt för mig. Springer ca 3ggr/veckan. Nu har det dock börjat bli lite tråkigt igen efter att det har vart rätt skönt ett tag..hur tagga om??

Springer du samma runda Britta? Då blir det trist. Variera fart, sträcka, runda. Fartlek etc etc. Nya mål. 7 km för långt skriver du. Varför då? Nya sträckmål också kanske? 🙂

Jag springer nog allt fr 20 min och uppåt i min "vardag". Beror ju helt och hållet på vilket syfte passet har.

Charlotte, jag förstår dig - den där sega Bosse och han uthålliga Bengan tycker jag också känns lite "off"!

Ja, väldigt mkt samma blir det nog. Har två olika uterundor eller löpband. Löpbandet är vekligen astrist nu efter att ha kört ute ett tag. Jag borde nog verkligen öka längden lite med tanke på att jag har tänkt springa milen om två månader under 60 min..m

Det kan nog hända att jag springer allt ifrån 20 minuter och uppåt men om det blir kortare än 30-40 minuter typ så känns det, som någon sa lite tidigare, som att man fuskar lite... Men jag brukar försöka få till minst 30 minuter i alla fall.
Sen blir det

Springer en mil 4-5 gånger i veckan, det där 50-60 minuter varje gång. En gång testade jag en längre distans men det kändes inte så kul.

Det räcker med en mil för mig.