Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 18:38Nu har jag knappt sprungit något i år än (tränat annat istället), men ska få ihop ett antal mil innan Lidingöloppet. Förr om åren var 2,5 precis lagom, men nu är 5 det minsta och det är meningen att 10 ska bli standard om ett tag. Kanske sedan något längr
Nu har jag knappt sprungit något i år än (tränat annat istället), men ska få ihop ett antal mil innan Lidingöloppet. Förr om åren var 2,5 precis lagom, men nu är 5 det minsta och det är meningen att 10 ska bli standard om ett tag. Kanske sedan något längr
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 19:04Jag har inte sprungit så länge, men brukar springa 4,5 km ca 3-4 ggr/vecka när det är säsong. Det är så skönt att kunna komma iväg och träna utan att det tar flera timmar!
Jag har inte sprungit så länge, men brukar springa 4,5 km ca 3-4 ggr/vecka när det är säsong. Det är så skönt att kunna komma iväg och träna utan att det tar flera timmar!
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 19:12Har egentligen ingen aning om hur långt jag springer, eftersom jag inte springer någon slinga som är markerad. Jag fantiserar dock om att det bör nog vara minst si eller så långt. För att orka med 1 mil som förutsättningen är för tjejklassikern när det gä
Har egentligen ingen aning om hur långt jag springer, eftersom jag inte springer någon slinga som är markerad. Jag fantiserar dock om att det bör nog vara minst si eller så långt. För att orka med 1 mil som förutsättningen är för tjejklassikern när det gä
Quote from Funbeat user on 18 July 2008, 21:49Kommer i fortsättningen att försöka tangera milen varje vecka, blev heeelt otroligt taggad när jag bara fortsatte och fortsatte efter femte 10minutaren på mitt program inför tjejmilen.
förhoppnignsvis kommer jag att kunna löpträna två ggr i veckan
samt e
Kommer i fortsättningen att försöka tangera milen varje vecka, blev heeelt otroligt taggad när jag bara fortsatte och fortsatte efter femte 10minutaren på mitt program inför tjejmilen.
förhoppnignsvis kommer jag att kunna löpträna två ggr i veckan
samt e
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 08:54jag har precis börjat löpträna men kör det ofta på gymmet på löpband då ja blir mer peppad av det. men då kör jag intervaller i minst 45 minuter eller 5-6 km (=
jag har precis börjat löpträna men kör det ofta på gymmet på löpband då ja blir mer peppad av det. men då kör jag intervaller i minst 45 minuter eller 5-6 km (=
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 10:53Körde marthons träning för halvmarathon men det gick inte riktigt som jag ville.
Kör 2x6 km 1x5 km fartlek och en långtur - har klarat milen en gång på det.
Körde marthons träning för halvmarathon men det gick inte riktigt som jag ville.
Kör 2x6 km 1x5 km fartlek och en långtur - har klarat milen en gång på det.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 14:09jag har precis slutit fred med min tidigare eviga fiende- löpningen. o jag kör tre pass i veckan på ca 30-40 min. längden spelar inte så stor roll än men d blir väl ca 5 km/ pass skulle jag tro. d viktigaste för mig är känslan när jag springer och att jag
jag har precis slutit fred med min tidigare eviga fiende- löpningen. o jag kör tre pass i veckan på ca 30-40 min. längden spelar inte så stor roll än men d blir väl ca 5 km/ pass skulle jag tro. d viktigaste för mig är känslan när jag springer och att jag
Quote from Marcus Moore on 20 July 2008, 14:22Jag har just klarat 5 km joggning och blev väldigt glad eftersom jag dras med både knäproblem och benhinneproblem. Vändningen kom för mig efter en månads stegtävling på jobbet som urartade lite och det blev väldigt mycket stegande vissa dagar. Men det gjo
Jag har just klarat 5 km joggning och blev väldigt glad eftersom jag dras med både knäproblem och benhinneproblem. Vändningen kom för mig efter en månads stegtävling på jobbet som urartade lite och det blev väldigt mycket stegande vissa dagar. Men det gjo
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 17:04jag pallar inte att träna mer än en gång i veckan för tillfället å då blir det oftast löpning mellan 6-10 km i lite sådär lagom tempo
jag pallar inte att träna mer än en gång i veckan för tillfället å då blir det oftast löpning mellan 6-10 km i lite sådär lagom tempo
Quote from mårten jansson on 20 July 2008, 22:40Många av mina pass är ungefär 30 min långa... men jag kom upp i 60 min för några veckor sedan så jag hoppas att det längre fram kan bli fler sådana och bara någon 30 minutare i veckan!
Många av mina pass är ungefär 30 min långa... men jag kom upp i 60 min för några veckor sedan så jag hoppas att det längre fram kan bli fler sådana och bara någon 30 minutare i veckan!