Quote from Guest on 10 May 2012, 09:03Läs först om tjejmaran på http://tjejmarathon.wordpress.com/
Ann-Sofie brukar hålla i dom här träningspassen men hon har fått förhinder och jag och Daniel Becker är jourhavande! 🙂
-ALLA är välkomna, oavsett kön.
-Starten är från T-banestation Bergsham
Läs först om tjejmaran på http://tjejmarathon.wordpress.com/
Ann-Sofie brukar hålla i dom här träningspassen men hon har fått förhinder och jag och Daniel Becker är jourhavande! 🙂
-ALLA är välkomna, oavsett kön.
-Starten är från T-banestation Bergsham
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 09:13Bra där. Vi ses den 17 maj, med norgehistorier och allt;)
Bra där. Vi ses den 17 maj, med norgehistorier och allt;)
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 17:40Ni är helt fantastiska ni två! 🙂 Tack! 🙂 Hoppas ni får sol och medvind och bra med Norgehistorier!
Ni är helt fantastiska ni två! 🙂 Tack! 🙂 Hoppas ni får sol och medvind och bra med Norgehistorier!
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 18:50Rätt antal kromosomer? Rätt sammansättning snarare hoppas jag 🙂
Ska på en middag kvällen innan och kommer om jag orkar upp, pratandes norska!
Rätt antal kromosomer? Rätt sammansättning snarare hoppas jag 🙂
Ska på en middag kvällen innan och kommer om jag orkar upp, pratandes norska!
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 20:32Trevligt! Bokat i kalendern. Jag fortsätter till Älta från Gullmarsplan för den som är intresserad.
Trevligt! Bokat i kalendern. Jag fortsätter till Älta från Gullmarsplan för den som är intresserad.
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 20:56Mats kommer med. Då var mediabevakningen ordnad då...
Mats kommer med. Då var mediabevakningen ordnad då...
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 21:00Kommer filmkameran med lovar jag att inte filma i uppförsbackarna - eller lovar inte. Men bra väder blir det!
Kommer filmkameran med lovar jag att inte filma i uppförsbackarna - eller lovar inte. Men bra väder blir det!
Quote from Linnea Persson on 10 May 2012, 21:30Åh, det här hade ju varit kul! Vi ska dock ge oss på en betydligt större utmaning - napparna ska överlämnas till kattungarna på Skansen!
/ Wanja
Åh, det här hade ju varit kul! Vi ska dock ge oss på en betydligt större utmaning - napparna ska överlämnas till kattungarna på Skansen!
/ Wanja
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 21:34Inte helt otänkbart att jag ansluter strax före fikat och hänger med dit.
Inte helt otänkbart att jag ansluter strax före fikat och hänger med dit.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 08:14Gör en notering i almanackan! Hoppas att det funkar att hänga på 🙂
Gör en notering i almanackan! Hoppas att det funkar att hänga på 🙂