Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmarathon Träningspass 17 maj
You need to log in to create posts and topics.

Är taggad, någon som kan räkna in? Peter det blir grön addidas som ledarjacka. Våga haka nu alla långlöpare;)

Jupp, grön Adidasjacka blir det 🙂

Jag kommer tyvärr inte med i morgon. Ni får ha det så jättebra i morgon och jag är alldeles övertygad om att det blir riktigt härlig löpning.

Bra, då vet jag vad jag skall hålla utkik efter när jag kommer till Bergshammra

Jaha, uppehåll blev det, det gillar vi.

Väl mött då, Bergshamra T-bana, norra uppgången. Jag kanske är inne på Konsum och jagar snickers när ni kommer dit.

Ja, det blev en liten del av banan i alla fall, 7 km från Värtan till Manilla, trevligt att prata lite under löpningen, det är jag inte van vid 😉 Så här sakta som 6.30 tempo var nåt nytt för mig.
Sen 4 km tillbaks till bilen. Men inte lyckades jag spri

Nu blev det dags att regga mig på Funbeat =)
Tack för en så fin runda - det blev många nya bansträckor och härligt sällskap! Och speciellt tack till Calle för support där det blev tufft mot slutet. (t+)

Tack för en trevlig runda idag och GRATTIS till alla som slog distansrekord (minst 3 st.) 😀 Bra upplägg och genomförande av Peter och Daniel:-)
Bra kämpat Svetlana på slutet när pulsen skenade iväg:-) /Kalle.

Tack alla som dök upp. Vilken stryka alla visade idag. Grymt kul. Bilder finns på: http://www.riotrun.wordpress.com

Riktigt bra löpning i dag, härligt väder och rolig bansträckning, trevliga människor gav ett stort plus. Perfekt arrangerat helt enkelt. (H)