Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 22:21Är taggad, någon som kan räkna in? Peter det blir grön addidas som ledarjacka. Våga haka nu alla långlöpare;)
Är taggad, någon som kan räkna in? Peter det blir grön addidas som ledarjacka. Våga haka nu alla långlöpare;)
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 22:25Jupp, grön Adidasjacka blir det 🙂
Jupp, grön Adidasjacka blir det 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 23:07Jag kommer tyvärr inte med i morgon. Ni får ha det så jättebra i morgon och jag är alldeles övertygad om att det blir riktigt härlig löpning.
Jag kommer tyvärr inte med i morgon. Ni får ha det så jättebra i morgon och jag är alldeles övertygad om att det blir riktigt härlig löpning.
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 23:16Bra, då vet jag vad jag skall hålla utkik efter när jag kommer till Bergshammra
Bra, då vet jag vad jag skall hålla utkik efter när jag kommer till Bergshammra
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 08:15Jaha, uppehåll blev det, det gillar vi.
Väl mött då, Bergshamra T-bana, norra uppgången. Jag kanske är inne på Konsum och jagar snickers när ni kommer dit.
Jaha, uppehåll blev det, det gillar vi.
Väl mött då, Bergshamra T-bana, norra uppgången. Jag kanske är inne på Konsum och jagar snickers när ni kommer dit.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 12:22Ja, det blev en liten del av banan i alla fall, 7 km från Värtan till Manilla, trevligt att prata lite under löpningen, det är jag inte van vid 😉 Så här sakta som 6.30 tempo var nåt nytt för mig.
Sen 4 km tillbaks till bilen. Men inte lyckades jag spri
Ja, det blev en liten del av banan i alla fall, 7 km från Värtan till Manilla, trevligt att prata lite under löpningen, det är jag inte van vid 😉 Så här sakta som 6.30 tempo var nåt nytt för mig.
Sen 4 km tillbaks till bilen. Men inte lyckades jag spri
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 16:32Nu blev det dags att regga mig på Funbeat =)
Tack för en så fin runda - det blev många nya bansträckor och härligt sällskap! Och speciellt tack till Calle för support där det blev tufft mot slutet. (t+)
Nu blev det dags att regga mig på Funbeat =)
Tack för en så fin runda - det blev många nya bansträckor och härligt sällskap! Och speciellt tack till Calle för support där det blev tufft mot slutet. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 17:17Tack för en trevlig runda idag och GRATTIS till alla som slog distansrekord (minst 3 st.) 😀 Bra upplägg och genomförande av Peter och Daniel:-)
Bra kämpat Svetlana på slutet när pulsen skenade iväg:-) /Kalle.
Tack för en trevlig runda idag och GRATTIS till alla som slog distansrekord (minst 3 st.) 😀 Bra upplägg och genomförande av Peter och Daniel:-)
Bra kämpat Svetlana på slutet när pulsen skenade iväg:-) /Kalle.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 18:42Tack alla som dök upp. Vilken stryka alla visade idag. Grymt kul. Bilder finns på: www.riotrun.wordpress.com
Tack alla som dök upp. Vilken stryka alla visade idag. Grymt kul. Bilder finns på: http://www.riotrun.wordpress.com
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 18:57Riktigt bra löpning i dag, härligt väder och rolig bansträckning, trevliga människor gav ett stort plus. Perfekt arrangerat helt enkelt. (H)
Riktigt bra löpning i dag, härligt väder och rolig bansträckning, trevliga människor gav ett stort plus. Perfekt arrangerat helt enkelt. (H)