Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 19:48Återigen, en episk runda!
Bra väder, fantastiskt starka, trevlig och glada löpare och en löprunda som var mer varierad än jag vågat hoppats på.Lite kallt på morgonen när vi stod och väntade på start i Bergshamra men därefter tror jag ingen kunde klaga p
Återigen, en episk runda!
Bra väder, fantastiskt starka, trevlig och glada löpare och en löprunda som var mer varierad än jag vågat hoppats på.
Lite kallt på morgonen när vi stod och väntade på start i Bergshamra men därefter tror jag ingen kunde klaga p
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 20:39Tack själv peter och daniel som arrangörer och alla andra, jo hon slog pb med 8 km och var såååå stolt, jo jag tror bestämt det var kullerstenar där för näbben klarade sig helt, den måste landat mellan två stenar antagligen, en bra uppvisning inför tusent
Tack själv peter och daniel som arrangörer och alla andra, jo hon slog pb med 8 km och var såååå stolt, jo jag tror bestämt det var kullerstenar där för näbben klarade sig helt, den måste landat mellan två stenar antagligen, en bra uppvisning inför tusent
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 20:45Två stygn!? Det här ser INTE bra ut på min "löpträningspassarrangörsresuméhistoria" 🙂
Nä allvarligt, det är skönt att höra att du kom så pass lindringt undan, inga brutna ben tex. Du låg verkligen raklång där.
Två stygn!? Det här ser INTE bra ut på min "löpträningspassarrangörsresuméhistoria" 🙂
Nä allvarligt, det är skönt att höra att du kom så pass lindringt undan, inga brutna ben tex. Du låg verkligen raklång där.
Quote from Funbeat user on 17 May 2012, 21:47Vi ska inte heller glömma alla andra som slet och jobbade idag! En tanke skänker vi till Catharina som kämpade mot förhöjd puls redan från första metern (vitaminbrist) men som absolut inte såg nån anledning att bryta förrän hon var hemma på Söder. Och ald
Vi ska inte heller glömma alla andra som slet och jobbade idag! En tanke skänker vi till Catharina som kämpade mot förhöjd puls redan från första metern (vitaminbrist) men som absolut inte såg nån anledning att bryta förrän hon var hemma på Söder. Och ald
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 08:42Trevligt att springa en bit med er i går. Jag tog några bilder och laddade upp dem under min runda här på Funbeat: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=22148832
Trevligt att springa en bit med er i går. Jag tog några bilder och laddade upp dem under min runda här på Funbeat: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=22148832
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 09:48Tack alla för igår. Grattis till er som slog längdrekord. Här kommer filmen.
http://dansel.se/loparsidan/index.php?DOC_INST=55
Tack alla för igår. Grattis till er som slog längdrekord. Här kommer filmen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 10:37Tack för igår alla! Det kändes helt rätt att vika av vid Danvikstull. Hamnade i löparprat på 7-eleven och tog after-run med glass på balkongen, däckade sedan som en klubbad säl 🙂 Snart blir det medicinering så att puls och andning (och energi) kan bli l
Tack för igår alla! Det kändes helt rätt att vika av vid Danvikstull. Hamnade i löparprat på 7-eleven och tog after-run med glass på balkongen, däckade sedan som en klubbad säl 🙂 Snart blir det medicinering så att puls och andning (och energi) kan bli l
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:05Tack för ett härligt pass!
Tack för ett härligt pass!
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 19:48Ja tack för en trevlig tur.
Ja tack för en trevlig tur.
Quote from Funbeat user on 22 May 2012, 22:01Annelie, blev det dyrt med iPhonen? 🙂
Annelie, blev det dyrt med iPhonen? 🙂