Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 13:36Det känns riktigt surt att missa- om någon inte kan den här dagen så springer vi på PwC 16 maj kl 13.00 från Bonnierhuset långpass runt BRunnsviken, 25, 17 el 10 km.
Bara att kontakta mig!men roligast kommer ni ha med Peter, Daniel och Mats som fotar er
Det känns riktigt surt att missa- om någon inte kan den här dagen så springer vi på PwC 16 maj kl 13.00 från Bonnierhuset långpass runt BRunnsviken, 25, 17 el 10 km.
Bara att kontakta mig!
men roligast kommer ni ha med Peter, Daniel och Mats som fotar er
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 17:18Det är långpass, ingen mediecirkus. Men vill någon plåta så är det fritt fram, en film är alltid kul. Ifall Mats Dänsel hakar blir det garanterat lite extra terränglöpning. Är supertaggad.
Det är långpass, ingen mediecirkus. Men vill någon plåta så är det fritt fram, en film är alltid kul. Ifall Mats Dänsel hakar blir det garanterat lite extra terränglöpning. Är supertaggad.
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 20:48Det låter kul, om inget oförutsätt händer så dyker jag upp. 🙂
Det låter kul, om inget oförutsätt händer så dyker jag upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 18:31Om vaderna är snälla mot mig så är jag sugen på att haka på. Får se framåt tisdag.
Om vaderna är snälla mot mig så är jag sugen på att haka på. Får se framåt tisdag.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 12:15Om jag har tid så ansluter jag också. Jag behöver min veckodos av ultra!
Om jag har tid så ansluter jag också. Jag behöver min veckodos av ultra!
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:07Jag kommer försöka ansluta från Värtan vid 9 km-märket ungefär. Räknar med att ni är där strax efter 10:30.
Jag kommer försöka ansluta från Värtan vid 9 km-märket ungefär. Räknar med att ni är där strax efter 10:30.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:30@ann-sofie
Vilket tempo kommer ni att hålla?
@ann-sofie
Vilket tempo kommer ni att hålla?
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:39Inte snabbare än 6:30
Inte snabbare än 6:30
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:56Gäller det även pwc löpningen dagen innan?
Edit pm:at Ann-Sofie 🙂
Gäller det även pwc löpningen dagen innan?
Edit pm:at Ann-Sofie 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:14Hej! Vi är två som tänker hänga med. Kul!
Hej! Vi är två som tänker hänga med. Kul!