Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 20:49Jag hänger på 🙂
Jag hänger på 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 21:18Är vi uppe i ett dussin där? Inte från start kanske, men efter Ropsten/Värtan
Är vi uppe i ett dussin där? Inte från start kanske, men efter Ropsten/Värtan
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:25Tja.. jag kommer:)
Tja.. jag kommer:)
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 20:18@Maria-. ursäkta att jag är så trög på att svara!
Vad kul ni kommer få. Ruttet att jag inte kan med men Peter o Daniel kommer ta så väl hand om er! Tror att en Anna-Lena ansluter också!
@Maria-. ursäkta att jag är så trög på att svara!
Vad kul ni kommer få. Ruttet att jag inte kan med men Peter o Daniel kommer ta så väl hand om er! Tror att en Anna-Lena ansluter också!
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 11:05Ett (nästan) sista trådlyft här, i morgon fm. drar vi iväg!
Hoppas på glada deltagare, uppehåll, svag vind och inte allt för många parallellparkerade pensionärer på Djurgårdens smala gångvägar
Ett (nästan) sista trådlyft här, i morgon fm. drar vi iväg!
Hoppas på glada deltagare, uppehåll, svag vind och inte allt för många parallellparkerade pensionärer på Djurgårdens smala gångvägar
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 18:55På förekommen anledning kan jag meddela att mindre av hälften av sträckan går på asfalt. Resten är alltså promenadstigar (tänk Djurgården runt) och lite skogsstigar.
Karta på http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ofrkfhjhfcujveqc
På förekommen anledning kan jag meddela att mindre av hälften av sträckan går på asfalt. Resten är alltså promenadstigar (tänk Djurgården runt) och lite skogsstigar.
Karta på http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ofrkfhjhfcujveqc
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 19:15Idag lunchlöpte jag den sträcka jag tänkt hänga med på i morgon, alltså från Värtan till Blå Porten.
Förutom några hundra meter inledande och avslutande asfalt så är det mest skogsstig och parkväg vilket så här års bjuder på en del utmaningar. Var bered
Idag lunchlöpte jag den sträcka jag tänkt hänga med på i morgon, alltså från Värtan till Blå Porten.
Förutom några hundra meter inledande och avslutande asfalt så är det mest skogsstig och parkväg vilket så här års bjuder på en del utmaningar. Var bered
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 19:56Hej, vi är två som hänger med imorgon!
Hej, vi är två som hänger med imorgon!
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 20:54Då blir vi lätt ett dussin, jippie!!!
Micke, var anknyter du? För vi vill inte råka springa fel spår just där vi beräknas möta dej
Min arbetskollega PP har lovat möta oss vid Ropsten men springer förmodligen "gazaremsan" upp längs Husarviken och möter o
Då blir vi lätt ett dussin, jippie!!!
Micke, var anknyter du? För vi vill inte råka springa fel spår just där vi beräknas möta dej
Min arbetskollega PP har lovat möta oss vid Ropsten men springer förmodligen "gazaremsan" upp längs Husarviken och möter o
Quote from Funbeat user on 16 May 2012, 21:28Jag räknar med att ni springer från Ropsten och förbi Siljaterminalen i Värtan och att jag ansluter ganska precis där.
Alternativet skulle vara att ni av någon outgrundlig anledning försöker navigera upp på Tegeluddsvägen vid tennishallen. Tänk inte ens
Jag räknar med att ni springer från Ropsten och förbi Siljaterminalen i Värtan och att jag ansluter ganska precis där.
Alternativet skulle vara att ni av någon outgrundlig anledning försöker navigera upp på Tegeluddsvägen vid tennishallen. Tänk inte ens