Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjuruset
You need to log in to create posts and topics.

Är jag den enda knäppskallen som ska springa tjurruset i oktober? Min man tycker jag är spritt språngande galen. (L) Jag tycker det ska bli dödsfräckt.
FInns det några fler så ska vara med? Någom som man dela med om tidigare erfarenhet, pretty pliiiiiz i

Vad är det för typ av lopp och var hålls det?

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=564959

Tycker att det verkar vara jättekul! 😀 Faktiskt det enda loppet som lockar mig (som jag känner till). Lite fånigt med byggda hinder dock... skulle vara bättre med naturliga.

Hej, jag sprang Tjurruset första året tjejer fick vara med 2008 - galet roligt!
Om man inte är orienterare ( som jag inte är) kan det vara lite mer jobbigt, jag bestämde mig för att ha kul, inte skada mig ( hade vanliga löparskor nämligen).

Blöt, kallt

Jag har sprungit dom två åren tjejer fått vara med och ska springa i år. Mitt råd: spring med glimten i ögat, med skor som aldrig blir som förr igen och skit i tiden. Blött, blött, iskallt vatten, lera, bada hela kroppen, jobbigt, skratt, ramla, halka, fa

Tjurruset är det roligaste loppet jag hittills har sprungit. Det är inte tiden som är viktig i detta lopp utan det är upplevelsen. Jag ska helt klart springa iår igen, och flera år framöver..

Det går ju inte att jämföra tiden över åren eftersom banan är så olika. Förra året var den brutal. Undrar vad dom ska hitta på i år. Spännande! 🙂

Det går ju inte att jämföra tiden över åren eftersom banan är så olika. Förra året var den brutal. Undrar vad dom ska hitta på i år. Spännande! 🙂

Jag tycker att det verkar fantastiskt kul! Ska nog springa om det inte krockar med någon orienteringstävling eller läger 🙂