Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjuruset
You need to log in to create posts and topics.

På tal om det där med knäppskalligt. Jag avstår gärna Tjurruset men springer istället i 48 timmar runt runt runt på en 400-metersbana (det lär bli bortåt 550 varv för mig). Kanske (?) knäppare än Tjurruset men bra mycket mer bekvämt med slätt fint underla

Jaaaa! Springa runt-runt är för händelselöst. 😀 synd att det inte finns lopp innehållande vattenrutschbanor. 😉

Fia-Lotta: I den här värmen skulle varje löpspår utrustas med vattenruschkana i nedförsbackarna. TJOO! 🙂

Helt plötsligt börjar jag få idéer om att delta i Tjurruset..

Det verkar ju sjukt kul! Skulle gärna hakat på där, men får stå över det här året och satsa på nästa år ist. Lycka till och ha så roligt ni som kommer att delta 😀

Min sambo funderar på att anmäla sig och jag är oxå lite sugen måste jag erkänna. Det värsta är nog att jag tar 15 min på mig att doppa mig i vattnet fast det är 22 grader i sjön. Hur ska jag någonsin kunna slänga mig ut i iskalla diken i oktober?? Burrr!

@Åsa

Tävling, gör det lättare. Inte vill du stå still när alla andra passerar dig?

Min tanke var ju bara att vilken kul grej. Jag satsar inte på tid överhuvudtaget utan på att göra det som en kul grej. Lite utmaning. Det ser ut som om man kanske får några psykbrtyt o massor med garv.
😀
Kul att det finns likasinnade som tycker det är en

Jag har av en tidigare tävlande fått rådet att använda spikskor. Tydligen många som hade vissa problem med sina vanliga löparskor.

Spikskor. Ja jag tänkte lite att det kunde bli en aning tufft med vanliga löparskor.

Ska bli sjukt spännande. Jag har dessutom precis kommit igång med löpträning faktiskt. Har inte ens testat att springa milen men det tar jag en dag.
Nu fokuserar jag på