Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:26Något mer jag tycker är så kul med Tjurruset är att få springa där jag aldrig i livet skulle våga springa om det inte var en bana dragen där. Rakt ut i det där stora kärret förra året exempelvis. Jag hade aldrig drömt om att det överhuvudtaget GICK att sp
Något mer jag tycker är så kul med Tjurruset är att få springa där jag aldrig i livet skulle våga springa om det inte var en bana dragen där. Rakt ut i det där stora kärret förra året exempelvis. Jag hade aldrig drömt om att det överhuvudtaget GICK att sp
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:10Jag funderar starkt på att ställa upp i Tjurruset. Jag tror jag bestämmer mig efter passet i kväll. Jag har en gång i livet sprungit över en mil.
Jag funderar starkt på att ställa upp i Tjurruset. Jag tror jag bestämmer mig efter passet i kväll. Jag har en gång i livet sprungit över en mil.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 15:16Kristina: håller helt med i ditt senaste inlägg. Det är DET som är grejen med detta lopp tycker jag. 😀
Kristina: håller helt med i ditt senaste inlägg. Det är DET som är grejen med detta lopp tycker jag. 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 19:08jag har aldrig sprungit en mil men ändå anmält mig till loppet. Kanske jag skulle göra det till en grej att tjurruset blir min första milstolpe, hade vart tufft!
(H)
jag har aldrig sprungit en mil men ändå anmält mig till loppet. Kanske jag skulle göra det till en grej att tjurruset blir min första milstolpe, hade vart tufft!
(H)
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 19:59Inga problem 😉 man springer inte hela sträckan.
Inga problem 😉 man springer inte hela sträckan.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 21:20Jag blir sugen själv, få se nästa år kanske... 🙂
Jag blir sugen själv, få se nästa år kanske... 🙂