Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjuruset
You need to log in to create posts and topics.

Jag springer i mina äldsta, uttjänta löparskor. Inga som helst problem tycker jag. Skorna blir aldrig som dom varit efter ett Tjurrus, därför har jag ett par som bara används då. 🙂 Spikskor tycker jag låter som overkill - icebugs likaså. Det är lerigt,

Skulle sprungit loppet föregående år, men en gipsad tumme hindrade mig. Insåg att jag skulle bli tvungen att bli ordentligt blöt om gipset om jag deltagit! 🙂

Alla jag vet som spungit loppet älskar det och vill göra om det. Jag kommer delta i år och nju

Något som jag tycker känns så häftigt är överraskningsmomenten - att man inte vet vad som väntar. Hör skriken i skogen och då vet man att det kommer något "elände" snart. 😀

Ja sånt e ju väldigt roligt, när man inte vet vad som ska hända men att något kommer att hända ju. Ah ska bli så roligt.
Hur laddar man bäst för ett sådant lopp?

Jag är som sagt en rookie på löpning. Min nya drog.

Absolut super blött, kallt och superkul!!
Jag var med 2009. Det man ska tänka på är att ha bra kläder närmast kroppen. (ullbalndning är bra tycker jag) Alltså som värmer fast det är blöta. Överdel och på fötter. När du nu tränar inför detta öva på att va

Långärmat och långa tights har jag för att skydda huden lite mot skrap.

Vilka dårar ni är!

Förresten, ta det som en komplimang 😉

Ja jag är en dåre!!
😀

Min bild är förresten från direkt efter målgången förra året. Man ser inte hur skitig jag är för jag är svartklädd - men tro mig, jag är helt nerlerad från topp till tå. 😀

Härligt!!