Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:18Tjurruset är nått jag ABSOLUT vill testa på men tänkte inte det skulle ske förrän om ett par år, men va fasen.. blir ju hur peppad som helst av att läsa om er (alla dårar) som ska springa i år.. Hmm.. man kanske ska anmäla sig? 😉
Tjurruset är nått jag ABSOLUT vill testa på men tänkte inte det skulle ske förrän om ett par år, men va fasen.. blir ju hur peppad som helst av att läsa om er (alla dårar) som ska springa i år.. Hmm.. man kanske ska anmäla sig? 😉
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:21Klart du ska Jonna! Men slå till snart för jag tror det kommer bli fullt.
Klart du ska Jonna! Men slå till snart för jag tror det kommer bli fullt.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:28Är det inte snart dags att ändra rubriken till Tjuvruset?
Är det inte snart dags att ändra rubriken till Tjuvruset?
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 20:37En mycket viktig sak glömde jag tipsa om. Varma kläder att ta på efteråt! Jag blir alltid fort nerkyld så för mig är det jätteviktigt. Då menar jag typ fleesbyxa-tröja och skalkläder, vantar å mössa.
En mycket viktig sak glömde jag tipsa om. Varma kläder att ta på efteråt! Jag blir alltid fort nerkyld så för mig är det jätteviktigt. Då menar jag typ fleesbyxa-tröja och skalkläder, vantar å mössa.
Quote from Funbeat user on 27 July 2010, 22:15Marika, det är värdefulla tips med varma kläder efteråt.
SKa bli sjukt roligt!
Marika, det är värdefulla tips med varma kläder efteråt.
SKa bli sjukt roligt!
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:20Körde förra året, bland det roligaste jag någonsin gjort så det var inte så mycket att tänka på; jag har bokat in mig på årets lopp!
En sak jag funderar på är om det vore värt att skaffa nåt sånt här:
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=141
Körde förra året, bland det roligaste jag någonsin gjort så det var inte så mycket att tänka på; jag har bokat in mig på årets lopp!
En sak jag funderar på är om det vore värt att skaffa nåt sånt här:
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:37Men allvarligt.. hur mycke måste man sprungit för att ta sig runt Tjurruset levande? Vill ju inte fastna å dö där i ett dike.. 😛
Men allvarligt.. hur mycke måste man sprungit för att ta sig runt Tjurruset levande? Vill ju inte fastna å dö där i ett dike.. 😛
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 21:18Vi håller på att sätta ihop ett lag. Har aldrig deltagit i detta spektakel förut, men det låter skitkul! En för alla, alla för en.
Vi håller på att sätta ihop ett lag. Har aldrig deltagit i detta spektakel förut, men det låter skitkul! En för alla, alla för en.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 21:48Man behöver nog inte ha sprungit så mycket mer än en mil. Tjurruset förra året var mitt andra lopp någonsin, första var Midnattsloppet samma år, och det gick utmärkt. Det blir ju en massa naturliga pauser i och med trängseln, så är man inte först utan ham
Man behöver nog inte ha sprungit så mycket mer än en mil. Tjurruset förra året var mitt andra lopp någonsin, första var Midnattsloppet samma år, och det gick utmärkt. Det blir ju en massa naturliga pauser i och med trängseln, så är man inte först utan ham
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 17:50Jag sprang tjurruset förra året. Pojkvännen anmälde sig och då ville jag inte vara sämre. Började ångra mig veckorna innan när jag tänkte på hur kallt det skulle bli men väl där var det rätt kul på nåt konstigt sätt. Och framför allt är det en kul grej at
Jag sprang tjurruset förra året. Pojkvännen anmälde sig och då ville jag inte vara sämre. Började ångra mig veckorna innan när jag tänkte på hur kallt det skulle bli men väl där var det rätt kul på nåt konstigt sätt. Och framför allt är det en kul grej at