Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 18:32Man blir lätt förkyld när man blir sliten och då bör man ändå vila så då gäller vila och C-vitamin!
Snorig är man på grund av att bihålorna vill fukta inandningsluften, d.v.s helt normalt!
Man blir lätt förkyld när man blir sliten och då bör man ändå vila så då gäller vila och C-vitamin!
Snorig är man på grund av att bihålorna vill fukta inandningsluften, d.v.s helt normalt!
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 18:38Det går inte att vila en hel vecka, då blir jag så irriterad att ingen kan bo med mig, fast det låter häääärligt. Men som sagt jag kan inte det.
Kram till alla som kämpar Maire L(t+) 🙂
Det går inte att vila en hel vecka, då blir jag så irriterad att ingen kan bo med mig, fast det låter häääärligt. Men som sagt jag kan inte det.
Kram till alla som kämpar Maire L(t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 19:05Hur är det med träning och halsont då? Jag kan gå i veckor och känna mig rosslig i halsen men ingen feber eller nått som bryter ut... Det håller ju inte att gå tre veckor och inte träna för att sedan inte blir sjuk...
(t-)
Hur är det med träning och halsont då? Jag kan gå i veckor och känna mig rosslig i halsen men ingen feber eller nått som bryter ut... Det håller ju inte att gå tre veckor och inte träna för att sedan inte blir sjuk...
(t-)
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 19:22Jag har varit rosslig/tjock i halsen den senaste veckan, först trodde jag att jag höll på att bli sjuk, men jag känner mig hur pigg som helst i övrigt. Min gissning är att jag blivit så i halsen på grund den torra kalla luften. Kan det stämma? Eller är ja
Jag har varit rosslig/tjock i halsen den senaste veckan, först trodde jag att jag höll på att bli sjuk, men jag känner mig hur pigg som helst i övrigt. Min gissning är att jag blivit så i halsen på grund den torra kalla luften. Kan det stämma? Eller är ja
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 20:40Marie: Då får du väl separera och gå med i singelträsket här på funbeat om det känns härligt.
Marie: Då får du väl separera och gå med i singelträsket här på funbeat om det känns härligt.
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2007, 21:52Per o Erik; jag har haft halskänningar av och till hela hösten..ibland har jag fått äta Alvedon för att smärtan ska bli mer hanterbar. Men, har för övrigt känt mig pigg, och vilopulsen har legat stadigt på 42, så jag har kört på som vanligt. Tankarna på e
Per o Erik; jag har haft halskänningar av och till hela hösten..ibland har jag fått äta Alvedon för att smärtan ska bli mer hanterbar. Men, har för övrigt känt mig pigg, och vilopulsen har legat stadigt på 42, så jag har kört på som vanligt. Tankarna på e
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 21:56man ska lysna på det limbiska systemet (reptilhjärnan med smärta hunger kyla värme och annat grundlägande) då mår kroppen bäst.
har du allergitestat dig sylvia?
man ska lysna på det limbiska systemet (reptilhjärnan med smärta hunger kyla värme och annat grundlägande) då mår kroppen bäst.
har du allergitestat dig sylvia?
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2007, 22:02Nä, Jessica, har faktiskt inte gjort det. Tycker Du att jag skulle göra det? Jag har ju inga kända allergier än, och har fått lära mig att allergier utvecklar man som liten, därefter är det bara "överkänslighet"... har Du några tankar om vad det skulle ku
Nä, Jessica, har faktiskt inte gjort det. Tycker Du att jag skulle göra det? Jag har ju inga kända allergier än, och har fått lära mig att allergier utvecklar man som liten, därefter är det bara "överkänslighet"... har Du några tankar om vad det skulle ku
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 22:06det jag tänkte på är att du vaknar med det och att det sedna försvinner under dagen.
överkänsligeht mot något hemma.
eller så kanske du har torra slemhinnor i näsan.har hört att nässkölj med nån droppe av någon sorts olja ska hjälpa mot det.
finns säk
det jag tänkte på är att du vaknar med det och att det sedna försvinner under dagen.
överkänsligeht mot något hemma.
eller så kanske du har torra slemhinnor i näsan.
har hört att nässkölj med nån droppe av någon sorts olja ska hjälpa mot det.
finns säk
Quote from Catharina Brattlin on 14 December 2007, 22:10OK, har faktiskt önskat oss nya kuddar (allergivänliga) av svärföräldrarna i julklapp, så tanken på kuddarnas påverkan har nog funnits där omdevetet. Hoppas iaf att det ger med sig...träningen lider inte av det iofs men det är tråkigt att känna sig som om
OK, har faktiskt önskat oss nya kuddar (allergivänliga) av svärföräldrarna i julklapp, så tanken på kuddarnas påverkan har nog funnits där omdevetet. Hoppas iaf att det ger med sig...träningen lider inte av det iofs men det är tråkigt att känna sig som om