Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTotalvila här med?
You need to log in to create posts and topics.

ja speciellt om man har gått miste om själva festen 😀

Jessica - Nozeoil - finns på apoteket - innehåller sesamolja.

Annars låter det som tex kvalster allergi (kudden). Testa att lägga kudden i frysen en dag så kvalstren dör och se om det känns bättre nästa morgon. (det är ok att låta kudden bli lite varm ig

javisst så hette den. men jag tänkte också på sån där näs kanna.
i matrialet jag fick med min stod det något om en olja man kunde droppa i vattnet innan man sköljer.
kanon grej de där kannorna föresten...

Att vila totalt en vecka är nog viktigare vid styrketräning.
För konditionsidrotter räcker det nog att periodisera träningen, dels med avseende på årstid och hur långt ifrån en stor tävling man är. All vila kan tas ut i form av mycket aktiv vila för en k

Nja, Jessica, det värsta är att jag inte ens GILLAR whiskey, så därför känns det ännu mer andefattigt...en fest med rödvin hade varit mer hanterbart :D...tycker ändå att nyinköpta kuddar känns enklare än näskannor och medikamenter, även om det är effektiv

klart de borde köpa in det.
och om det på något vis skulle skada utrustningen (vad vet jag) så får de helt enkelt betala dina ögondroppar.
tycker jag i alla fall. de vill väl att deras personal ska må bra, för då presterar ju den bäst

Tror inte att luftfuktare skulle skada vår maskinpark, utan det är nog alla sparkrav som finns inom Landstinget, som är anledningen till att vi inte får köpa in dessa. Trots att jag vid varje skyddsrond (är fackligt förtroendevald) påpekar det. Men, får h

Skulle aldrig falla mig in att vila en vecka för att bli bättre. Däremot har jag känt mig krasslig hela hösten tills jag till slut blev ordentligt manligt förkyld. Ingen träning alls på 10 dagar. Därefter började jag lugnt och nu känner jag mig starkare ä

Jag har bara varit sjuk sen i torsdags men tycker det är bläääääää att inte kunna träna 🙁

Man börjar ju klättra på väggarna efter att inte ha tränat på en dag. Det går inte att sitta still mer än 1 dygn! 🙂