Quote from Lotta W on 16 December 2007, 20:48Jodå, det går alldeles utmärkt att sitta still några dagar! 🙂
Jag brukar också vila helt när jag känner mig hängig och ser det som en chans till extra återhämtning. Då känns det inte lika hopplöst.
Att man tar en vilovecka behöver för övrigt inte inne
Jodå, det går alldeles utmärkt att sitta still några dagar! 🙂
Jag brukar också vila helt när jag känner mig hängig och ser det som en chans till extra återhämtning. Då känns det inte lika hopplöst.
Att man tar en vilovecka behöver för övrigt inte inne
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 21:00http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=397232
Väldigt intressant läsning imho.
http://www.marathon.se/news/article.cfm?NewsId=397232
Väldigt intressant läsning imho.
Quote from Lars Mörrby on 16 December 2007, 21:25Mycket intressant Lady - det man osökt undrar över är naturligtvis vilken nivå man själv befinenr sig på, vilken säkert inte är den samma när det gäller tex löpning och styrketräning...
Mycket intressant Lady - det man osökt undrar över är naturligtvis vilken nivå man själv befinenr sig på, vilken säkert inte är den samma när det gäller tex löpning och styrketräning...
Quote from Funbeat user on 16 December 2007, 21:39Ja, nog har man funderat på det efter att ha läst vad de skriver. Jag tror jag är nybörjare, men naturligtvis önskar jag att jag vore erfaren och avancerad. Fast ska jag vara ärlig, och det ska man ju, så tror jag inte jag är varken erfaren eller avancera
Ja, nog har man funderat på det efter att ha läst vad de skriver. Jag tror jag är nybörjare, men naturligtvis önskar jag att jag vore erfaren och avancerad. Fast ska jag vara ärlig, och det ska man ju, så tror jag inte jag är varken erfaren eller avancera
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 06:18Christer och LG: Ja, det är bra att vila.
Det gäller bara att veta varför, när och hur mycket!Det är väldigt individuellt och många följer någon annans "recept"!
Christer och LG: Ja, det är bra att vila.
Det gäller bara att veta varför, när och hur mycket!
Det är väldigt individuellt och många följer någon annans "recept"!
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 07:42Från Ludlums böcker om Jason Bourne:
"-Delta, rest is a weapon, use it!"
-Echo
Från Ludlums böcker om Jason Bourne:
"-Delta, rest is a weapon, use it!"
-Echo
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 08:23Börje -> Har man kvalsterallergi hjälper det inte att lägga kudden i frysen för att besvären ska försvinna. Det är nämligen inte själva djuren som är allergena utan deras avföring och den försvinner inte bara för att kvalsterna dör. För att få bukt med pr
Börje -> Har man kvalsterallergi hjälper det inte att lägga kudden i frysen för att besvären ska försvinna. Det är nämligen inte själva djuren som är allergena utan deras avföring och den försvinner inte bara för att kvalsterna dör. För att få bukt med pr
Quote from Funbeat user on 17 December 2007, 22:39OK..alltså ingen regel att ta löpfria veckor ibland..tänkte om jag missat något bara:-)
OK..alltså ingen regel att ta löpfria veckor ibland..tänkte om jag missat något bara:-)
Quote from Funbeat user on 18 December 2007, 08:50Efter t.ex. marathon och liknande hade jag tänkt ta löpfria veckor för återhämtning men om man bara kör träning och inte tar ut en "max" så räcker det med ta lugnare veckor skulle jag gissa på.
Efter t.ex. marathon och liknande hade jag tänkt ta löpfria veckor för återhämtning men om man bara kör träning och inte tar ut en "max" så räcker det med ta lugnare veckor skulle jag gissa på.
Quote from Linda Ryen on 18 December 2007, 11:21Läste nånstans i inläggen här om en vilopuls på 42? Tror det var Silvia
Själv har jag en vilopuls på 54 och min sambo sa att det var omöjligt för det har inte ens elittränande...men jag hävda att dom ligger på mellan 40-50 i vilopuls.
SJälv är jag klart
Läste nånstans i inläggen här om en vilopuls på 42? Tror det var Silvia
Själv har jag en vilopuls på 54 och min sambo sa att det var omöjligt för det har inte ens elittränande...men jag hävda att dom ligger på mellan 40-50 i vilopuls.
SJälv är jag klart