Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:34En av världens största marathonlöpare lär dragit i sig ett gäng goa beer kvällen innan han sprang marathon. Somnade lätt packad kvällen innan.
Go i boet skulle jag säga....
En av världens största marathonlöpare lär dragit i sig ett gäng goa beer kvällen innan han sprang marathon. Somnade lätt packad kvällen innan.
Go i boet skulle jag säga....
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:49Interview with Patrick Sweeney, Winner of the Palos Verdes Marathon
How does drinking fit in with being an ultra marathon runner?
Beer provides excellent calories for working out. Some of my best runs have occurred when I left the house inebriated. Eve
Interview with Patrick Sweeney, Winner of the Palos Verdes Marathon
How does drinking fit in with being an ultra marathon runner?
Beer provides excellent calories for working out. Some of my best runs have occurred when I left the house inebriated. Eve
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 20:52Leif: Det var inte meningen att vara otrevlig, ursäkta mina ordval. Jag ville förenkla o du ville resonera. Båda är OK enligt min mening också.
Leif: Det var inte meningen att vara otrevlig, ursäkta mina ordval. Jag ville förenkla o du ville resonera. Båda är OK enligt min mening också.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 21:13@Åke, (t+) 😉
@Åke, (t+) 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:18Begreppet "bakfull" måste man kanske först definiera tycker jag.
Druckit så myche alkohol så att man känner sig näst intill berusad äfvenledes dagen efter....tja vad säger ni om den?????
Många med mig kan utan att sväva på målet ta en eller flera bira med
Begreppet "bakfull" måste man kanske först definiera tycker jag.
Druckit så myche alkohol så att man känner sig näst intill berusad äfvenledes dagen efter....tja vad säger ni om den?????
Många med mig kan utan att sväva på målet ta en eller flera bira med
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:20>Är det någon vits att träna när man är bakfull?
>Är det någon vits att träna när man är bakfull?
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:25Kan det vara farligt för knoppen....tja!
Kan det vara farligt för knoppen....tja!
Quote from Catharina Brattlin on 20 November 2011, 22:29Varför vill man träna när man är bakfull??
För egen del, när jag vet att det vankas party, brukar jag köra ett pass innan festligheterna för att kunna ta det lugnt dagen efter. Jag har ingen aning om huruvida det är skadligt eller ej, men nog sjutton kän
Varför vill man träna när man är bakfull??
För egen del, när jag vet att det vankas party, brukar jag köra ett pass innan festligheterna för att kunna ta det lugnt dagen efter. Jag har ingen aning om huruvida det är skadligt eller ej, men nog sjutton kän
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:38Varför INTE träna när man är bakfull? Skönt med lite frisk luft.
Lätt baksmälla funkar att tävla med utan några negativa effekter på resultatet.
Varför INTE träna när man är bakfull? Skönt med lite frisk luft.
Lätt baksmälla funkar att tävla med utan några negativa effekter på resultatet.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 22:42Det är nog betydligt färre som vinner med bakfylla än som vinner utan bakfylla.
Det är nog betydligt färre som vinner med bakfylla än som vinner utan bakfylla.