Quote from Catharina Brattlin on 20 November 2011, 22:44Frisk luft får jag ändå. Det är bara att knata ut i skogen och andas. 🙂
Som sagt, jag lägger inga värderingar i hur andra gör men inser så klart att jag inte tar min träning på allvar eftersom jag avstår träning när jag är bakfull.
Frisk luft får jag ändå. Det är bara att knata ut i skogen och andas. 🙂
Som sagt, jag lägger inga värderingar i hur andra gör men inser så klart att jag inte tar min träning på allvar eftersom jag avstår träning när jag är bakfull.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 07:04>Så länge de inte kör bil bakfull till träningen eller tävlingen får andra göra som dom vill.
Amen till det, Anders.I övrigt, alkohol är ett gift, självklart blir prestationen lidande och självklart blir kroppen lidande.
>Så länge de inte kör bil bakfull till träningen eller tävlingen får andra göra som dom vill.
Amen till det, Anders.
I övrigt, alkohol är ett gift, självklart blir prestationen lidande och självklart blir kroppen lidande.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 07:12Sylvia, det är rätt tydlig att du vist lägger värderingar i hur andra gör, när du skriver på det viset.
Sylvia, det är rätt tydlig att du vist lägger värderingar i hur andra gör, när du skriver på det viset.
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2011, 07:55Faktiskt gör jag inte det Magnus. Tolkar Du det så så kan jag inte göra något åt det. Sorry.
Faktiskt gör jag inte det Magnus. Tolkar Du det så så kan jag inte göra något åt det. Sorry.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:17Så fort någon skriver "jag vill inte döma, men" så vet man vad som komma skall. 🙂
Så fort någon skriver "jag vill inte döma, men" så vet man vad som komma skall. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 08:33Jag tränar bakfull ibland. Kan inte tänka mig att det är skadligt. Det som är skadligt är möjligen det man drack kvällen innan.
Vill också hålla med M. H om att det går att tävla utan sämre resultat. Jag har tagit två pb efter att jag vaknat upp lite lät
Jag tränar bakfull ibland. Kan inte tänka mig att det är skadligt. Det som är skadligt är möjligen det man drack kvällen innan.
Vill också hålla med M. H om att det går att tävla utan sämre resultat. Jag har tagit två pb efter att jag vaknat upp lite lät
Quote from Catharina Brattlin on 21 November 2011, 08:34Tja, eller så gör man som de flesta andra - struntar fullständigt i huruvida jag värderar i frågan eller ej. Eller hur? Kan ju knappast vara särskilt viktigt, vad JAG tycker. Om jag nu skulle tycka något.
Jag har faktiskt tränat bakfull en gång för länge
Tja, eller så gör man som de flesta andra - struntar fullständigt i huruvida jag värderar i frågan eller ej. Eller hur? Kan ju knappast vara särskilt viktigt, vad JAG tycker. Om jag nu skulle tycka något.
Jag har faktiskt tränat bakfull en gång för länge
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:45Antingen är man elitsatsande och undviker att vara bakis när man skall träna/tävla.
Eller så är man en glad amatör och undviker att träna/tävla när man skall vara bakis.
Själv tycker jag att det blir rejält jobbigt att träna i upp till en vecka efter a
Antingen är man elitsatsande och undviker att vara bakis när man skall träna/tävla.
Eller så är man en glad amatör och undviker att träna/tävla när man skall vara bakis.
Själv tycker jag att det blir rejält jobbigt att träna i upp till en vecka efter a
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 10:50Jag har möjlighet att träna tre ggr per vecka och vårdar & värderar därför dessa pass ömt. Och av någon anledning tycker jag inte heller om att bli full. Ett-två glas vin är helt OK men man överlever lika bra utan...
Döma andra? Varför då? Den kalla, hår
Jag har möjlighet att träna tre ggr per vecka och vårdar & värderar därför dessa pass ömt. Och av någon anledning tycker jag inte heller om att bli full. Ett-två glas vin är helt OK men man överlever lika bra utan...
Döma andra? Varför då? Den kalla, hår
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2011, 11:05Dricker oftast vin till fredagsmiddagen (en halv flaska c:a) och så gott som alltid en till 3 timmars spinning på lördag 10:00 - ibland även en timmes simning 08:00 före spinningen. Det är aldrig vara nåt problem (Jag känner mig inte bakis heller f.ö.) M
Dricker oftast vin till fredagsmiddagen (en halv flaska c:a) och så gott som alltid en till 3 timmars spinning på lördag 10:00 - ibland även en timmes simning 08:00 före spinningen. Det är aldrig vara nåt problem (Jag känner mig inte bakis heller f.ö.) M