Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 07:20Villa Villekulla ligger på Gotland. Det är långt ifrån Riksdagen och överhögheten.
Villa Villekulla ligger på Gotland. Det är långt ifrån Riksdagen och överhögheten.
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 09:46Snarare östan om Sol, västan om Måne och kanske vissa drag av Vimmerby eller ngn annan smålandsort.
Snarare östan om Sol, västan om Måne och kanske vissa drag av Vimmerby eller ngn annan smålandsort.
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:08Jag har sett Villa Villekulla utanför Visby!
Jag har sett Villa Villekulla utanför Visby!
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:52jag ser ut som pippi. rödhårig och jättefräknig.
jag ser ut som pippi. rödhårig och jättefräknig.
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:54Kan du lyfta hästar?
Kan du lyfta hästar?
Quote from ellen olsson on 16 September 2007, 10:56*väntar med spänning på svaret* 😉
*väntar med spänning på svaret* 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:56hivade min ur ett hål engång. fast bara bakdelen, men han vägde 628kg
hivade min ur ett hål engång. fast bara bakdelen, men han vägde 628kg
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:57Tänk om du är Pippi utan att veta det!?!
Tänk om du är Pippi utan att veta det!?!
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 10:59he he.
kan så vara, men gissar på den inbygda mamma styrkan som får mammor att lyfta conteinrar och annat som är fysiskt omöjligt när deras barn är hotade. han va i fara, jag lyfte.
problemet löst 😉
he he.
kan så vara, men gissar på den inbygda mamma styrkan som får mammor att lyfta conteinrar och annat som är fysiskt omöjligt när deras barn är hotade. han va i fara, jag lyfte.
problemet löst 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 11:00Äh, nu blev jag besviken. jag som trodde att jag äntligen skulle få bevis för min teori om att Pippi finns på riktigt!
Äh, nu blev jag besviken. jag som trodde att jag äntligen skulle få bevis för min teori om att Pippi finns på riktigt!