Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 11:03klart hon finns, meninte i högdalen
klart hon finns, meninte i högdalen
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 11:05Tack... då var den dagen räddad!
Tack... då var den dagen räddad!
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 11:19Nu skulle vi prata löpträning!
Nu skulle vi prata löpträning!
Quote from Lena Bjerlöw on 16 September 2007, 11:41Shit va ni hijackar tråden! 😛
Märta du får berätta sen hur det går med träningen! Men jag tror som nån annan också sa, träna det du vill bli bra på, alltså kör löpning och inte bara en massa F&S träning. Du kommer fixa det om du bara ger allt! 🙂 Lycka
Shit va ni hijackar tråden! 😛
Märta du får berätta sen hur det går med träningen! Men jag tror som nån annan också sa, träna det du vill bli bra på, alltså kör löpning och inte bara en massa F&S träning. Du kommer fixa det om du bara ger allt! 🙂 Lycka
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 12:39>>jag ser ut som pippi. rödhårig och jättefräknig.
Hey, och jag ser ut som Herr Nilsson! (t+)
>>jag ser ut som pippi. rödhårig och jättefräknig.
Hey, och jag ser ut som Herr Nilsson! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 14:16Vem är "Lilla Gubben" då? 😉
Vem är "Lilla Gubben" då? 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 September 2007, 18:57Lilla Gubben har vi här: 🙂
(Hästen heter egentligen Kropek och jag red honom i somras. Han ser ju nästan ut som Pippis häst Lilla Gubben)BILD:www.it-gymnasiet.info/~rebecca.schwartzman/pictures/Rebecca_Kropek.JPG
Foto: mamma
Lilla Gubben har vi här: 🙂
(Hästen heter egentligen Kropek och jag red honom i somras. Han ser ju nästan ut som Pippis häst Lilla Gubben)
BILD:www.it-gymnasiet.info/~rebecca.schwartzman/pictures/Rebecca_Kropek.JPG
Foto: mamma
Quote from Urban Nilsson on 16 September 2007, 19:01Om man korsar Lilla Gubben och Pippi, får man inte Carolina Kluft då?
Om man korsar Lilla Gubben och Pippi, får man inte Carolina Kluft då?
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 September 2007, 19:04haha, kanske det 😉
haha, kanske det 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 19:13jag ska forska lite i det, men det låter troligt
jag ska forska lite i det, men det låter troligt