Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 19:19Får man inte en Centaur då?
Får man inte en Centaur då?
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 September 2007, 19:19haha, den hade jag inte tänkt på 😛
haha, den hade jag inte tänkt på 😛
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 21:53Men Daniel - om Jessica nu är Pippi.....inte ska du väl korsa henne med Lilla gubben 😉
Men Daniel - om Jessica nu är Pippi.....inte ska du väl korsa henne med Lilla gubben 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2007, 21:55just nu känns det väldigt bra att vara blonderad
just nu känns det väldigt bra att vara blonderad
Quote from Funbeat user on 17 September 2007, 10:30😀
😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:20Kolla upp vad som ingår i de andra fystesterna och se vad du kan träna på!
När jag gjorde testena så fick vi:- lyfta en tung docka (öva att lyfta dina kompisar/föräldrar) och dra dom så att bara hälarna släpar med)
- simma o livrädda en docka
- cykla
Kolla upp vad som ingår i de andra fystesterna och se vad du kan träna på!
När jag gjorde testena så fick vi:
- lyfta en tung docka (öva att lyfta dina kompisar/föräldrar) och dra dom så att bara hälarna släpar med)
- cykla
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 11:34- lyfta en tung docka (öva att lyfta dina kompisar/föräldrar) och dra dom så att bara hälarna släpar med)
1. Ner på torget och öva på A-laget. Det är dem som du ska jobba med.- simma o livrädda en docka
2. Jobba som livräddare på Tylösand eller Baywatch
- lyfta en tung docka (öva att lyfta dina kompisar/föräldrar) och dra dom så att bara hälarna släpar med)
1. Ner på torget och öva på A-laget. Det är dem som du ska jobba med.
2. Jobba som livräddare på Tylösand eller Baywatch
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 12:30Måste tillägga att denna tråden blev jävligt respektlös och myckert fjantig. ni tycker kanske att man ska behandla en människa med massa ironi och skitsnack nej nu får ni skärpa er.
Måste tillägga att denna tråden blev jävligt respektlös och myckert fjantig. ni tycker kanske att man ska behandla en människa med massa ironi och skitsnack nej nu får ni skärpa er.
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 12:30Måste tillägga att denna tråden blev jävligt respektlös och myckert fjantig. ni tycker kanske att man ska behandla en människa med massa ironi och skitsnack nej nu får ni skärpa er.
Måste tillägga att denna tråden blev jävligt respektlös och myckert fjantig. ni tycker kanske att man ska behandla en människa med massa ironi och skitsnack nej nu får ni skärpa er.
Quote from Funbeat user on 18 September 2007, 12:31Skrev 2 ifall ni missade första!!
Skrev 2 ifall ni missade första!!