Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:33Men Susse då? Det är ju de som kämpar på och tar lång tid på sig som får de starkaste hejja-ropen!
Men Susse då? Det är ju de som kämpar på och tar lång tid på sig som får de starkaste hejja-ropen!
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:35Aldrig i livet, Susse. Jag sprang långsamt i fjol. Bara stöd, hejarop och respekt från publiken och ingenting annat. Din löparkollegor har fullt upp med sig själva och kommer inte att bry sig om vad du sysslar med. 😉 Heja!
Aldrig i livet, Susse. Jag sprang långsamt i fjol. Bara stöd, hejarop och respekt från publiken och ingenting annat. Din löparkollegor har fullt upp med sig själva och kommer inte att bry sig om vad du sysslar med. 😉 Heja!
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:37Åh, tack! Det värmde.
Åh, tack! Det värmde.
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 10:53min plan var 7 km på tisdag och sen vila fram till lördag.. idag vaknade jag med huvudvärk och ont i bihålorna!! Nej jag VILL INTE bli sjuk nu!!
Så nu laddar jag med massa vitaminer och ska vila mig i form istället resten av veckan... och hoppas på start
min plan var 7 km på tisdag och sen vila fram till lördag.. idag vaknade jag med huvudvärk och ont i bihålorna!! Nej jag VILL INTE bli sjuk nu!!
Så nu laddar jag med massa vitaminer och ska vila mig i form istället resten av veckan... och hoppas på start
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:02@Elin A -Köp och läs "Running within" så löser det sig 🙂
@Elin A -Köp och läs "Running within" så löser det sig 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:12Innerst inne så vet jag ju att jag säkert tränat mer än tillräckligt väl inför detta. Mitt mål är att komma in under tre timmar och det vet jag att jag har kapacitet nog att fixa utan större problem. Pannbenet är det inget större fel på när jag väl är på
Innerst inne så vet jag ju att jag säkert tränat mer än tillräckligt väl inför detta. Mitt mål är att komma in under tre timmar och det vet jag att jag har kapacitet nog att fixa utan större problem. Pannbenet är det inget större fel på när jag väl är på
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:31Jag tillhör inte er som springer 30 km, utan i år nöjer jag mig med 15 km, en utmaning i sig på denna tuffa bana.
Känner mig väl förberedd med den träningen som varit och ska nu i veckan köra ett tempopass imorgon tisdag (kortare distans) och lugn jogg p
Jag tillhör inte er som springer 30 km, utan i år nöjer jag mig med 15 km, en utmaning i sig på denna tuffa bana.
Känner mig väl förberedd med den träningen som varit och ska nu i veckan köra ett tempopass imorgon tisdag (kortare distans) och lugn jogg p
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 11:42Jag kommer att köra 5km ikväll och 5km på torsdag. Båda passen i lugnt tempo. Kör jag inte det så blir mina ben så sega på lördag. Jag behöver hålla igång mina ben och det har inget med sista minuten träning att göra. Första gången jag sprang Lidingöloppe
Jag kommer att köra 5km ikväll och 5km på torsdag. Båda passen i lugnt tempo. Kör jag inte det så blir mina ben så sega på lördag. Jag behöver hålla igång mina ben och det har inget med sista minuten träning att göra. Första gången jag sprang Lidingöloppe
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 12:23Kul att höra allas tankar om uppladdningen. Själv planerar jag ett kortare intervallpass ikväll och en kort runda i lugnare tempo på onsdag. Sen gäller det ju att hålla sig frisk, äta och sova bra. Lätt att säga men svårt att göra när man har en massa and
Kul att höra allas tankar om uppladdningen. Själv planerar jag ett kortare intervallpass ikväll och en kort runda i lugnare tempo på onsdag. Sen gäller det ju att hålla sig frisk, äta och sova bra. Lätt att säga men svårt att göra när man har en massa and
Quote from Funbeat user on 20 September 2010, 12:31Min vecka blir lugn.
I kväll ett pass zumba, i morgon 7km och torsdag 5km i lugn fart. sedan vila innan loppet.
Försöka äta och sova bra hela veckan och se till att INTE bli sjuk.
Min vecka blir lugn.
I kväll ett pass zumba, i morgon 7km och torsdag 5km i lugn fart. sedan vila innan loppet.
Försöka äta och sova bra hela veckan och se till att INTE bli sjuk.