Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:37Hatar verkligen Karins backe 😀
Hatar verkligen Karins backe 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:52Målet är mellan 2:45-3:00.
Under 2:45 superduper nöjd
Över 3:00 vad f-n gick fel här ...Glömde startgrupp = 9
Målet är mellan 2:45-3:00.
Under 2:45 superduper nöjd
Över 3:00 vad f-n gick fel här ...
Glömde startgrupp = 9
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:39Korde ett lugnt pass idag. Flög fram på dryga 4:30 tempo i kuperad terräng med 75 %-ig puls. Otroligt lätta o pigga ben. Sedan 5 st 250 meters stegringslopp i 3:25 tempo. Pulsen uppe i 90% men så var den nere i 60% efter 30 sek... Känns som man lyckats to
Korde ett lugnt pass idag. Flög fram på dryga 4:30 tempo i kuperad terräng med 75 %-ig puls. Otroligt lätta o pigga ben. Sedan 5 st 250 meters stegringslopp i 3:25 tempo. Pulsen uppe i 90% men så var den nere i 60% efter 30 sek... Känns som man lyckats to
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:42Robert du satsar på under 2,30?
Robert du satsar på under 2,30?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:52Jäpp Albert,
Har schema per km enl denna tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=849460Sedan så kanske jag inte kommer att hålla resp km tid men tror att jag kan hålla resp 5 km sektion...
Är väldigt fokuserad nu och tittar på Filmen f
Jäpp Albert,
Har schema per km enl denna tråd
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=849460
Sedan så kanske jag inte kommer att hålla resp km tid men tror att jag kan hålla resp 5 km sektion...
Är väldigt fokuserad nu och tittar på Filmen f
Quote from Nina Schmidt on 21 September 2010, 23:45sub 3 från startgrupp 7 gör mig glad....(eg siktar jag dock på 02:45)
på lördag kväll blir det skumpa för avklarad klassiker...hoppas jag 🙂
skulle vara kul att se vad ni andra har för total klassikertid? själv hamnar jag nog på ganska exakt 23 timmar
sub 3 från startgrupp 7 gör mig glad....(eg siktar jag dock på 02:45)
på lördag kväll blir det skumpa för avklarad klassiker...hoppas jag 🙂
skulle vara kul att se vad ni andra har för total klassikertid? själv hamnar jag nog på ganska exakt 23 timmar
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 07:30Jag hoppas klara 3:21 på lördag för att komma under 24h i total klassikertid. Inte helt övertygad om att fixa det, löpningen är min klart svagaste gren.
Jag hoppas klara 3:21 på lördag för att komma under 24h i total klassikertid. Inte helt övertygad om att fixa det, löpningen är min klart svagaste gren.
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 08:19Riktigt bra film som Robert postade, tittade på den igår kväll och blev av med en del av de hjärnspöken som jag haft angående hur trångt det skulle vara hela tiden. Jag har provsprungit banan i omgångar under augusti så jag känner igen mig överallt men ha
Riktigt bra film som Robert postade, tittade på den igår kväll och blev av med en del av de hjärnspöken som jag haft angående hur trångt det skulle vara hela tiden. Jag har provsprungit banan i omgångar under augusti så jag känner igen mig överallt men ha
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 11:43Mycket osäker på min form, men hoppas kunna komma ner mot medaljtid (2:15) från 1C.
Lidingöloppet avslutar min klassiker, där jag reviderat mitt första mål på 19 timmar totalt, till det nya målet sub 18 timmar. Behöver komma in på under 2:40 för att fixa
Mycket osäker på min form, men hoppas kunna komma ner mot medaljtid (2:15) från 1C.
Lidingöloppet avslutar min klassiker, där jag reviderat mitt första mål på 19 timmar totalt, till det nya målet sub 18 timmar. Behöver komma in på under 2:40 för att fixa
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:11Ikväll blir det jogg till motionsspåret och två varv i 5:00-tempo (om jag orkar) och hem igen. Kan inte hålla mig.
Om det är väldigt dumt, har ni 1 timme på er att övertala bort det.
Ikväll blir det jogg till motionsspåret och två varv i 5:00-tempo (om jag orkar) och hem igen. Kan inte hålla mig.
Om det är väldigt dumt, har ni 1 timme på er att övertala bort det.