Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:01Mål 2010:
Trappa upp träningen så jag blir bra till 2011, och göra det tillräckligt långsamt & långsiktigt så jag slipper massa skador. Detta projekt har redan pågått ett halvår nu, och jag har höjt veckomängden från 35km/v i snitt till 60km/v. Skadefritt
Mål 2010:
Trappa upp träningen så jag blir bra till 2011, och göra det tillräckligt långsamt & långsiktigt så jag slipper massa skador. Detta projekt har redan pågått ett halvår nu, och jag har höjt veckomängden från 35km/v i snitt till 60km/v. Skadefritt
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:06Mina Mål 2010
10 km under 40.00
21 km under 1.30.00
Marathon under 3.15.00Mina pers på 10 km och HM från förr klarar sig nog några år till..... 🙂
Mina Mål 2010
10 km under 40.00
21 km under 1.30.00
Marathon under 3.15.00
Mina pers på 10 km och HM från förr klarar sig nog några år till..... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:53Härligt 😀 !!!
Jag tog tag i saken och har nu skickat in anmälan till fyra lopp nu under våren!Nu får jag extra motivation att verkligen hålla i träningen. Fast jag tror att det är lite för tidigt att prestera ovan sagda tider redan till dessa lopp... m
Härligt 😀 !!!
Jag tog tag i saken och har nu skickat in anmälan till fyra lopp nu under våren!
Nu får jag extra motivation att verkligen hålla i träningen. Fast jag tror att det är lite för tidigt att prestera ovan sagda tider redan till dessa lopp... m
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:5910 km stadslopp 39.30min
Göteborgsvarvet 1.28h
Berlin Marathon 3.15h (mitt första marathon)Hmm, nu har man skrivet det här också officiellt, så det är att ligga i hårdträning. 🙂
10 km stadslopp 39.30min
Göteborgsvarvet 1.28h
Berlin Marathon 3.15h (mitt första marathon)
Hmm, nu har man skrivet det här också officiellt, så det är att ligga i hårdträning. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:10Jöses vilka snabbfotingar vi har här då, mina mål känns väldigt fjuttiga i jämförelse. Men för mig är de stora 🙂
Mina mål för 2010:
Att ta mig runt Stockholm marathon inom tidsgränsen på 6 timmar 🙂 Helst närmre 5 timmar än 6
Att förbättra min tid på
Jöses vilka snabbfotingar vi har här då, mina mål känns väldigt fjuttiga i jämförelse. Men för mig är de stora 🙂
Mina mål för 2010:
Att ta mig runt Stockholm marathon inom tidsgränsen på 6 timmar 🙂 Helst närmre 5 timmar än 6
Att förbättra min tid på
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:13Jag har ett enda mål och det är att stega upp och stabilt ligga på över 100km/veckan i slutet av året. Tiderna kommer med ökad mängd!
Jag har ett enda mål och det är att stega upp och stabilt ligga på över 100km/veckan i slutet av året. Tiderna kommer med ökad mängd!
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:34Josefine: Många av oss är motionärer men ändå på väldigt olika nivåer. Det gäller att sätta sina egna mål och flytta dem efter hand och inte sätta för höga mål eller flera mål på samma gång och tänka "när jag tagit den tiden så ska jag se ta den tiden och
Josefine: Många av oss är motionärer men ändå på väldigt olika nivåer. Det gäller att sätta sina egna mål och flytta dem efter hand och inte sätta för höga mål eller flera mål på samma gång och tänka "när jag tagit den tiden så ska jag se ta den tiden och
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:35Mitt enda riktiga mål är maran under tre timmar. Första försöket blir i Stockholm, och om det inte går vägen då får jag sikta på någon höstmara.
Förhoppningsvis slår jag lite andra pers också. Jag har aldrig sprungit 5000 m, så där kan jag persa bara gen
Mitt enda riktiga mål är maran under tre timmar. Första försöket blir i Stockholm, och om det inte går vägen då får jag sikta på någon höstmara.
Förhoppningsvis slår jag lite andra pers också. Jag har aldrig sprungit 5000 m, så där kan jag persa bara gen
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:41Mikael
ja visst är det så att man sätter sina mål efter sina egna förutsättningar.
Själv är jag mest glad att jag orkar springa över huvudet taget 🙂
Jag kan rekomendera att gå med i en klubb mest för att det är väldigt kul med sällskap under passen, att
Mikael
ja visst är det så att man sätter sina mål efter sina egna förutsättningar.
Själv är jag mest glad att jag orkar springa över huvudet taget 🙂
Jag kan rekomendera att gå med i en klubb mest för att det är väldigt kul med sällskap under passen, att
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:48Mina mål för 2010 är
1) Att kunna träna och må bra
för att motivera mig för det skall jag fixa 😉
2) Paris Marathon under 3.45
3) Ta mig runt UTMB-TDS (105km/6600höjdmeter) under tidsgränsen på 31 timmar
Mina mål för 2010 är
1) Att kunna träna och må bra
för att motivera mig för det skall jag fixa 😉
2) Paris Marathon under 3.45
3) Ta mig runt UTMB-TDS (105km/6600höjdmeter) under tidsgränsen på 31 timmar