Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTränings och tävlingsmål 2010
You need to log in to create posts and topics.

Jag tränar med jobbets löparklubb och där kör vi kvalitetspass precis som alla löparklubbar fast vi har bara ett gemensamt träningspass i veckan. Jag tränar även med min orienteringsklubb ibland. Men visst jag känner att jag nog skulle få ut ännu mer av m

Huvudmål: GAX Trans Scania.
Delmål: Bornholm 48H.

Mål till 2010

Hålla mig frisk och skadefri !

Förbättra mina tider som äldre!

Delta första gången till Veteran SM.

Framtiden :

Inom fem år ta minst en Veteran SM-medalj!

(200m,400m,800m,1500m.) (H)

Tjejmilen under 58 minuter? LL15 under 1:40?

Andra: Halvvasan under 5:25 (5:15) Fixa Halvvättern på rimlig tid också.

Eftersom jag är i den öfre medelåldern så har jag för myche länge sedan kastat bort alla tankar på typ "bättre tider". Nu gäller det mera att "överleva" och att "kravla sig i mål"...hehe...Lopp jag satsar på är =
Råsta Runt 5H/M.
Vällingby Marathon...Sver

Hm. Silver på Lidingö. Miljonte gången gillt. Tror jag.
Springa maradelen av Kalmar IM på 3:30.
Göra sju mil på ett sextimmarsslopp.
Putsa lite på tiden och försvara förra årets femteplacering på Munkastigen (om jag kommer dit).
Bli en riktig Rarámuri, o

Gillar trådskaparens uppdelning i "drömmål" och "vara nöjd med"-mål. Vi tidsoptimister vet ju att man inte kan tillåta sig att deppa ihop bara för att man missar en tid, som kanske redan från början var ouppnåelig.

Drömmål:
Lidingö 30 km: 2.15-medaljen (

Precis som Pontus Stockholm marathon under 3h, jag tänker dock inte fega o köra en mara på hösten ifall det inte går vägen 😉
Sen vore det ju kul att springa ner mot 2:05 på LL och typ 1:20 på halvmaran... men en sak i taget. Missade ju maran pga skada fö

Jag ska försöka träna 3 500 km totalt i år. Förra året klarade jag 3 000 km. Dessutom ska jag försöka slå några PB:n. Jag klarade 174 km på mitt första 24h lopp. I juni springer jag mitt nästa 24 h. Målet är att gå över 180 m. Tufft men inte omöjligt.

Kalle, det är ju ingen konst att klara sig på ett försök om man är god för halvmaratider nedåt 1:20. 🙂 Då kan du jogga runt maran på 3 timmar.