Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 11:49Jag tränar med jobbets löparklubb och där kör vi kvalitetspass precis som alla löparklubbar fast vi har bara ett gemensamt träningspass i veckan. Jag tränar även med min orienteringsklubb ibland. Men visst jag känner att jag nog skulle få ut ännu mer av m
Jag tränar med jobbets löparklubb och där kör vi kvalitetspass precis som alla löparklubbar fast vi har bara ett gemensamt träningspass i veckan. Jag tränar även med min orienteringsklubb ibland. Men visst jag känner att jag nog skulle få ut ännu mer av m
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 12:53Huvudmål: GAX Trans Scania.
Delmål: Bornholm 48H.
Huvudmål: GAX Trans Scania.
Delmål: Bornholm 48H.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:31Mål till 2010
Hålla mig frisk och skadefri !
Förbättra mina tider som äldre!
Delta första gången till Veteran SM.
Framtiden :
Inom fem år ta minst en Veteran SM-medalj!
(200m,400m,800m,1500m.) (H)
Mål till 2010
Hålla mig frisk och skadefri !
Förbättra mina tider som äldre!
Delta första gången till Veteran SM.
Framtiden :
Inom fem år ta minst en Veteran SM-medalj!
(200m,400m,800m,1500m.) (H)
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 15:19Tjejmilen under 58 minuter? LL15 under 1:40?
Andra: Halvvasan under 5:25 (5:15) Fixa Halvvättern på rimlig tid också.
Tjejmilen under 58 minuter? LL15 under 1:40?
Andra: Halvvasan under 5:25 (5:15) Fixa Halvvättern på rimlig tid också.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 18:45Eftersom jag är i den öfre medelåldern så har jag för myche länge sedan kastat bort alla tankar på typ "bättre tider". Nu gäller det mera att "överleva" och att "kravla sig i mål"...hehe...Lopp jag satsar på är =
Råsta Runt 5H/M.
Vällingby Marathon...Sver
Eftersom jag är i den öfre medelåldern så har jag för myche länge sedan kastat bort alla tankar på typ "bättre tider". Nu gäller det mera att "överleva" och att "kravla sig i mål"...hehe...Lopp jag satsar på är =
Råsta Runt 5H/M.
Vällingby Marathon...Sver
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:10Hm. Silver på Lidingö. Miljonte gången gillt. Tror jag.
Springa maradelen av Kalmar IM på 3:30.
Göra sju mil på ett sextimmarsslopp.
Putsa lite på tiden och försvara förra årets femteplacering på Munkastigen (om jag kommer dit).
Bli en riktig Rarámuri, o
Hm. Silver på Lidingö. Miljonte gången gillt. Tror jag.
Springa maradelen av Kalmar IM på 3:30.
Göra sju mil på ett sextimmarsslopp.
Putsa lite på tiden och försvara förra årets femteplacering på Munkastigen (om jag kommer dit).
Bli en riktig Rarámuri, o
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 19:29Gillar trådskaparens uppdelning i "drömmål" och "vara nöjd med"-mål. Vi tidsoptimister vet ju att man inte kan tillåta sig att deppa ihop bara för att man missar en tid, som kanske redan från början var ouppnåelig.
Drömmål:
Lidingö 30 km: 2.15-medaljen (
Gillar trådskaparens uppdelning i "drömmål" och "vara nöjd med"-mål. Vi tidsoptimister vet ju att man inte kan tillåta sig att deppa ihop bara för att man missar en tid, som kanske redan från början var ouppnåelig.
Drömmål:
Lidingö 30 km: 2.15-medaljen (
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 13:45Precis som Pontus Stockholm marathon under 3h, jag tänker dock inte fega o köra en mara på hösten ifall det inte går vägen 😉
Sen vore det ju kul att springa ner mot 2:05 på LL och typ 1:20 på halvmaran... men en sak i taget. Missade ju maran pga skada fö
Precis som Pontus Stockholm marathon under 3h, jag tänker dock inte fega o köra en mara på hösten ifall det inte går vägen 😉
Sen vore det ju kul att springa ner mot 2:05 på LL och typ 1:20 på halvmaran... men en sak i taget. Missade ju maran pga skada fö
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 14:04Jag ska försöka träna 3 500 km totalt i år. Förra året klarade jag 3 000 km. Dessutom ska jag försöka slå några PB:n. Jag klarade 174 km på mitt första 24h lopp. I juni springer jag mitt nästa 24 h. Målet är att gå över 180 m. Tufft men inte omöjligt.
Jag ska försöka träna 3 500 km totalt i år. Förra året klarade jag 3 000 km. Dessutom ska jag försöka slå några PB:n. Jag klarade 174 km på mitt första 24h lopp. I juni springer jag mitt nästa 24 h. Målet är att gå över 180 m. Tufft men inte omöjligt.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 21:16Kalle, det är ju ingen konst att klara sig på ett försök om man är god för halvmaratider nedåt 1:20. 🙂 Då kan du jogga runt maran på 3 timmar.
Kalle, det är ju ingen konst att klara sig på ett försök om man är god för halvmaratider nedåt 1:20. 🙂 Då kan du jogga runt maran på 3 timmar.