Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:38Sanna Y :
Her er to gode linker til trenings opplegg. Du leser vel DanskTa det litt rolig i starten, så slipper du skader.
Det største problemet når en er ung og treningsvillig er og begrense seg.http://www.formtop.dk/
http://msaweb.se/Cykel/train
Sanna Y :
Her er to gode linker til trenings opplegg. Du leser vel Dansk
Ta det litt rolig i starten, så slipper du skader.
Det største problemet når en er ung og treningsvillig er og begrense seg.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:53Ja, snart är det väl någon som rekommenderar Tabata-intervaller till alla nybörjare oxå!
Ja, snart är det väl någon som rekommenderar Tabata-intervaller till alla nybörjare oxå!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:09Vad är det för något?
Vad är det för något?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:18Det trodde jag du visste, du är ju forumets besservisser.
Tabata-intervaller kan beskrivas/översättas till "4 minutes in hell"!
Det trodde jag du visste, du är ju forumets besservisser.
Tabata-intervaller kan beskrivas/översättas till "4 minutes in hell"!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:22Mitt tips till er som är nybörjare är att hitta en klubb nära er och häng med på deras träningar. de flesta klubbar har både distanspass och intervallpass. Och där är det lätt att få tips och tränings kompisar, vilka är på samma nivå och har samma ambitio
Mitt tips till er som är nybörjare är att hitta en klubb nära er och häng med på deras träningar. de flesta klubbar har både distanspass och intervallpass. Och där är det lätt att få tips och tränings kompisar, vilka är på samma nivå och har samma ambitio
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:26Tabata är väl hon i Mia o Klara?
Tabata är väl hon i Mia o Klara?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:29Oj,oj. Så der har jeg aldrig opplevet klubbtrening. Som oftes er det "tut og kjør" og heng på så lenge du kan. Siden kan en hitta hem alene. Og etter 3 ganger møter en ikke opp. :@
Oj,oj. Så der har jeg aldrig opplevet klubbtrening. Som oftes er det "tut og kjør" og heng på så lenge du kan. Siden kan en hitta hem alene. Og etter 3 ganger møter en ikke opp. :@
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:31Nya namn på gamla företeelser men det blir väll mer lättsmält då.
Sedan vet jag inte vad du då går under för betäckning, Per- Axel?
Nya namn på gamla företeelser men det blir väll mer lättsmält då.
Sedan vet jag inte vad du då går under för betäckning, Per- Axel?
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:43Jag tror inte Tabata-intervaller någonsin blir lättsmälta. De är och troligtvis förblir det vidrigaste jag någonsin har prövat map intervallträning.
Beteckning eller betäckning, det är viss skillnad David!
Jag tror inte Tabata-intervaller någonsin blir lättsmälta. De är och troligtvis förblir det vidrigaste jag någonsin har prövat map intervallträning.
Beteckning eller betäckning, det är viss skillnad David!
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 22:45Skånesemin har säkert en filial vid behov.
Skånesemin har säkert en filial vid behov.