Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 21:42Lär dig att åka skidor på vintern! Lovar dig att du får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
Lär dig att åka skidor på vintern! Lovar dig att du får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:40Räknas telemark 😉
I bland hamnar man ju en bit från liften!
Räknas telemark 😉
I bland hamnar man ju en bit från liften!
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:44Lär dig att åka skidor på vintern! Lovar dig att du får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
Detta gäller främst de i skåne med omnejd. De får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
😉
Vänligen
P.
Lär dig att åka skidor på vintern! Lovar dig att du får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
Detta gäller främst de i skåne med omnejd. De får stark mage/rygg, särskillt vi stakåkning...
😉
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 22:47I skåne åker man väll bara rullskidor!?
I skåne åker man väll bara rullskidor!?
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:59Prova att segla...typ Hobycat eller, Lazer eller dylikt. Hängde som vanligt i Sele i går 4,5 timmar...då snackar vi magmuskler!
Prova att segla...typ Hobycat eller, Lazer eller dylikt. Hängde som vanligt i Sele i går 4,5 timmar...då snackar vi magmuskler!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 16:04hehe bra tips!
Är själv sugen på en 49er! 😀
hehe bra tips!
Är själv sugen på en 49er! 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 13:26Ute på en runda idag, känns att det var tre veckor sedan 🙂
Blev iaf 3 mil, dryga 25 i snitt, mkt backar.Provade att ligga på en högre kadens, tar man bort nedförsbackar där jag vilar lite, så snittar jag runt 80-90, försökte att se hur hög kadens jag k
Ute på en runda idag, känns att det var tre veckor sedan 🙂
Blev iaf 3 mil, dryga 25 i snitt, mkt backar.
Provade att ligga på en högre kadens, tar man bort nedförsbackar där jag vilar lite, så snittar jag runt 80-90, försökte att se hur hög kadens jag k
Quote from Rasmus Olsson on 4 September 2011, 13:45Tyvärr säger de där bilderna mig inget om du sitter "optimalt" enligt teorin. Jag vill två bilder till, där din högerfot är rakt ned samt rakt fram. För att kunna se sadelhöjd respektive avståndet mellan sadel och vevparti. Vill även se när du sitter å hå
Tyvärr säger de där bilderna mig inget om du sitter "optimalt" enligt teorin. Jag vill två bilder till, där din högerfot är rakt ned samt rakt fram. För att kunna se sadelhöjd respektive avståndet mellan sadel och vevparti. Vill även se när du sitter å hå
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 14:08Gud va kräsen du är 😀
Raden längst ner visar hur jag sitter normalt sätt, med händerna uppe på bromshandtagen. Foten rakt fram finns med där också, både med händerna på bromshandtagen samt i bocken.
Tog tyvärr ingen när jag har händerna uppe på styret,
Gud va kräsen du är 😀
Raden längst ner visar hur jag sitter normalt sätt, med händerna uppe på bromshandtagen. Foten rakt fram finns med där också, både med händerna på bromshandtagen samt i bocken.
Tog tyvärr ingen när jag har händerna uppe på styret,
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 14:36Om du frågar mig så sitter du lite för lågt, kanske ca 1 cm för lågt.
Men det är ju omöjligt att se på dessa bilder.Har du ställt in cykeln själv eller fått hjälp? Om du inte fått hjälp kanske du skulle fråga eller varför inte mäta upp dig.
Men som s
Om du frågar mig så sitter du lite för lågt, kanske ca 1 cm för lågt.
Men det är ju omöjligt att se på dessa bilder.
Har du ställt in cykeln själv eller fått hjälp? Om du inte fått hjälp kanske du skulle fråga eller varför inte mäta upp dig.
Men som s