Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:34Några svar till Per:
När har jag sagt jobbig=tråkig=seriös? Jag biter mig inte fast vid nånting, själv älskar jag ALLA pass, mer eller mindre. Jag biter ihop och genomför de allra jobbigaste passen med vetskapen att det kommer mig tillgodo framöver.
"V
Några svar till Per:
När har jag sagt jobbig=tråkig=seriös? Jag biter mig inte fast vid nånting, själv älskar jag ALLA pass, mer eller mindre. Jag biter ihop och genomför de allra jobbigaste passen med vetskapen att det kommer mig tillgodo framöver.
"V
Quote from Bjarne Lewin on 9 May 2008, 18:50Jag håller med Krister! Jag 😉 En tränare som aldrig höll ett riktigt tufft pass var en urtråkig tränare...
Hård löpträning är tuff, precis som hård judoträning är tuff! De bitarna behövs också för att det ska vara kul! Jobbigt = kul!
Jag håller med Krister! Jag 😉 En tränare som aldrig höll ett riktigt tufft pass var en urtråkig tränare...
Hård löpträning är tuff, precis som hård judoträning är tuff! De bitarna behövs också för att det ska vara kul! Jobbigt = kul!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:59Hmm, undrar hur en privat konversation mellan mej och Sebastian skulle se ut?
Jag gissar på att det skulle bli ungefär såhär:sebbe: Intervallträning är effektivt för att bli snabbare.
per: Vill man inte träna intervaller finns det andra alternativ.
sebb
Hmm, undrar hur en privat konversation mellan mej och Sebastian skulle se ut?
Jag gissar på att det skulle bli ungefär såhär:
sebbe: Intervallträning är effektivt för att bli snabbare.
per: Vill man inte träna intervaller finns det andra alternativ.
sebb
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:32Det var precis det där jag ville undvika. Men det gick inte in uppenbarligen, synd.
Det var precis det där jag ville undvika. Men det gick inte in uppenbarligen, synd.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:22Ni har ju hela vägen från Hornstull till Järna och reda ut det hela 😀
Ni har ju hela vägen från Hornstull till Järna och reda ut det hela 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:28Nja, kanske inte hela vägen. Jag är inte säker på att jag klarar att springa så långt, och inte lika snabbt heller.
Nja, kanske inte hela vägen. Jag är inte säker på att jag klarar att springa så långt, och inte lika snabbt heller.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:49Ja det är kanske det som behövs, men jag tänker nog bara köra intervaller hela vägen, för jag tycker det är enda sättet att springa uppenbarligen 😉
Löpning förenar, eller?
Ja det är kanske det som behövs, men jag tänker nog bara köra intervaller hela vägen, för jag tycker det är enda sättet att springa uppenbarligen 😉
Löpning förenar, eller?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 21:28-Per-: " Jag är inte säker på att jag klarar att springa så långt, och inte lika snabbt heller."
Du kanske skulle försöka med lite intervaller!
-Per-: " Jag är inte säker på att jag klarar att springa så långt, och inte lika snabbt heller."
Du kanske skulle försöka med lite intervaller!
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 14:19Nä tack.
Däremot funderar jag på att använda skuttande hoppsa-steg, att leka tafatt samt plötsliga oväntade alternativa vägval för att behålla glädjen...
Nä tack.
Däremot funderar jag på att använda skuttande hoppsa-steg, att leka tafatt samt plötsliga oväntade alternativa vägval för att behålla glädjen...
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 17:52Ja, alltid är det väl nån som blir glad...
Ja, alltid är det väl nån som blir glad...