Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 07:52Jag är väl bara bitter eftersom det inte gick så bra med löpningen när jag lämnade "de tusen sjöars land" för "de tusen fjällens land". Men jag kommer igen.
Jag är väl bara bitter eftersom det inte gick så bra med löpningen när jag lämnade "de tusen sjöars land" för "de tusen fjällens land". Men jag kommer igen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 07:58Du får börja springa med snöskor.
Du får börja springa med snöskor.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:05Hmm.. snön är ju ett problem. Lutningen på fjällen är en annan och att dom placerat ut lutningarna precis över allt. Kunde dom inte ha sina branta backar på en sida och hederlig platt mark på andra sidan?
(så är det när man är uppväxt på det finlandssve
Hmm.. snön är ju ett problem. Lutningen på fjällen är en annan och att dom placerat ut lutningarna precis över allt. Kunde dom inte ha sina branta backar på en sida och hederlig platt mark på andra sidan?
(så är det när man är uppväxt på det finlandssve
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:08Mycket betande boskap?
Mycket betande boskap?
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:09Näe.. Mer praktist att stänga in dom. Så har man alla samlade på ett ställe. 😀
Näe.. Mer praktist att stänga in dom. Så har man alla samlade på ett ställe. 😀
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 08:31I nån annan tråd var det nån, som så ofta, dök upp och sa - hej jag är nybörjare och vill komma igång o springa och kunna springa en mil (kanske på 60 minuter) kommer inte ihåg exakt. Då fick jag ett infall o sa nåt i stil med sping fort o kort ibland, lä
I nån annan tråd var det nån, som så ofta, dök upp och sa - hej jag är nybörjare och vill komma igång o springa och kunna springa en mil (kanske på 60 minuter) kommer inte ihåg exakt. Då fick jag ett infall o sa nåt i stil med sping fort o kort ibland, lä
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:34Hej.
På Pampas-området har man avverkat några mil, tom på en hästrygg;)
Men jag skulle vilja påstå att det kommer att vara svårt att ett springa snabbdistanspass i ett tempo som är högre än sitt tröskeltempo. Om man springer över sitt tröskeltempo (enlig
Hej.
På Pampas-området har man avverkat några mil, tom på en hästrygg;)
Men jag skulle vilja påstå att det kommer att vara svårt att ett springa snabbdistanspass i ett tempo som är högre än sitt tröskeltempo. Om man springer över sitt tröskeltempo (enlig
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:39Allt Christer skriver är tänkvärt i olika grad.
Allt Christer skriver är tänkvärt i olika grad.
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 08:39AK: Du kommer att få starka ben genom att springa mycket i backar! Och tar du dig upp på fjället BRUKAR det ju finnas fjällhedar och sen brukar det vara någorlunda plant utmed jock-raviner?! Jag är iaf avundsjuk för dina möjligheter att springa i fjällnat
AK: Du kommer att få starka ben genom att springa mycket i backar! Och tar du dig upp på fjället BRUKAR det ju finnas fjällhedar och sen brukar det vara någorlunda plant utmed jock-raviner?! Jag är iaf avundsjuk för dina möjligheter att springa i fjällnat
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:46Min Geijranger Triathlon med start på fjordbotten, cykel upp på Dalsnibba o löpning tillbaka till Geijranger har avfärdats av Per Hendriksson.
Det vore annars fin natur!
Min Geijranger Triathlon med start på fjordbotten, cykel upp på Dalsnibba o löpning tillbaka till Geijranger har avfärdats av Per Hendriksson.
Det vore annars fin natur!