Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 09:04Trafikförordning (1998:1276)
6 kap. Bestämmelser för trafik med cykel och moped
2 § Cyklande och mopedförare skall hålla minst en hand på styret.
🙂
Trafikförordning (1998:1276)
6 kap. Bestämmelser för trafik med cykel och moped
2 § Cyklande och mopedförare skall hålla minst en hand på styret.
🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 09:06Ja, jag är mycket lydig och gillar regler.
Ja, jag är mycket lydig och gillar regler.
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 12:01Tänker köpa en trainer begagnat. Om säljaren påstår att den är i fint skick men vajern behöver justeras. Vad innebär detta? Är det svårt att göra själv?
Tänker köpa en trainer begagnat. Om säljaren påstår att den är i fint skick men vajern behöver justeras. Vad innebär detta? Är det svårt att göra själv?
Quote from Funbeat user on 26 September 2008, 12:50Hej Marika.
För mig innebär det att den omöjligen kan vara i fint skick.
Möjligen att den kan vara fin att titta på. En trainer som man måste börja mecka med direkt ska man inte betala allt för mycket för, tycker jag.Det kan vara så att det måste byta
Hej Marika.
För mig innebär det att den omöjligen kan vara i fint skick.
Möjligen att den kan vara fin att titta på. En trainer som man måste börja mecka med direkt ska man inte betala allt för mycket för, tycker jag.
Det kan vara så att det måste byta
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 11:16tack. bra svar. Enkelt, precis som med allt annat man köper beg. 😉
tack. bra svar. Enkelt, precis som med allt annat man köper beg. 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 10:44Sådär ja, nu har jag beställt mig en trainer, det blev en Elite Mag Alu, säkerligen inte den bästa men samtidigt vill man ju inte lägga supermånga tusen på en trainer om det inte passar för en. Men jag tror nog att det funkar bra för mig med trainer, sitt
Sådär ja, nu har jag beställt mig en trainer, det blev en Elite Mag Alu, säkerligen inte den bästa men samtidigt vill man ju inte lägga supermånga tusen på en trainer om det inte passar för en. Men jag tror nog att det funkar bra för mig med trainer, sitt
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 14:15Ser fram mot en recension av trainern. Tror jag är i ungefär samma behov som du, ingen värstingmodell men ändå hygglig. Vad fick du ge för den?
Ser fram mot en recension av trainern. Tror jag är i ungefär samma behov som du, ingen värstingmodell men ändå hygglig. Vad fick du ge för den?
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 14:38Hej,
Hur är det med trainers, om man köper en lite dyrare modell kan man då sitta o hoja på den i en lägenhet på andra våningen... utan att grannarna blir tokiga både över och under? Alltså.. låter en trainer mycket?
/Adrian
Hej,
Hur är det med trainers, om man köper en lite dyrare modell kan man då sitta o hoja på den i en lägenhet på andra våningen... utan att grannarna blir tokiga både över och under? Alltså.. låter en trainer mycket?
/Adrian
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 14:58Adrian,
Jag har ställt den frågan tidigare och fått svar av blandade resultat. Det slutade hur som helst att jag provade själv. Jag lånade och lämnade tillbaka! En som inte bryr sig (eller behöver bry) om grannar behöver kanske inte välja modell/pris på l
Adrian,
Jag har ställt den frågan tidigare och fått svar av blandade resultat. Det slutade hur som helst att jag provade själv. Jag lånade och lämnade tillbaka! En som inte bryr sig (eller behöver bry) om grannar behöver kanske inte välja modell/pris på l
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 15:42Hmmm.
Det jag var rädd för.. jobbit att ta ner cykeln i källaren varje gång man ska cykla. Det funkar ju inte.
Kanske får köpa en delux modell och testa o lämna tillbaka om det inte funkar.
/Adrian
Hmmm.
Det jag var rädd för.. jobbit att ta ner cykeln i källaren varje gång man ska cykla. Det funkar ju inte.
Kanske får köpa en delux modell och testa o lämna tillbaka om det inte funkar.
/Adrian