Quote from Berit Bengtson on 23 October 2008, 16:07Ett tips som jag inte har provat själv, bor i hus, men läst att flera andra använder sig av är att isolera trainern mot underlaget.
Ett effektivare sätt än med ett liggunderlag skall då vara att ställa trainern(och cykeln!) på en platta och lägga en pump
Ett tips som jag inte har provat själv, bor i hus, men läst att flera andra använder sig av är att isolera trainern mot underlaget.
Ett effektivare sätt än med ett liggunderlag skall då vara att ställa trainern(och cykeln!) på en platta och lägga en pump
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 16:13Christian: Jag köpte den på lindebergscykel och fick ge ca 1.200:- för den, 1.400:- med frakt, känns som rätt OK ändå, utlåtande på den kommer väl i början på nästa vecka då, jag KANSKE hinner få den imorgon om vi har tur.
Christian: Jag köpte den på lindebergscykel och fick ge ca 1.200:- för den, 1.400:- med frakt, känns som rätt OK ändå, utlåtande på den kommer väl i början på nästa vecka då, jag KANSKE hinner få den imorgon om vi har tur.
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 16:15Se till att betala hyran i tid!
Se till att betala hyran i tid!
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 20:44Just avklara ca 40 minuter på nyinköpt trainer, Elite Fluid. Förutom att jag inte fick något block med till framhjul (sitter på lut) så är jag bara positivt inställd. Jag sitter i ett garage med betonggolv så det är svårt att bedöma hur mycket den stör, m
Just avklara ca 40 minuter på nyinköpt trainer, Elite Fluid. Förutom att jag inte fick något block med till framhjul (sitter på lut) så är jag bara positivt inställd. Jag sitter i ett garage med betonggolv så det är svårt att bedöma hur mycket den stör, m
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 20:48Du har kanske en bok att lägga under framhjulet?
Du har kanske en bok att lägga under framhjulet?
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 21:00Jo, det var även tipset från handlaren, så schysst är han trots att han skulle kunna sälja in ett block. Telefonkatalog var lagom. Eller något av mammas alla Svensk-Engelska lexikon, de ser ut att ha rätt höjd ungefär. Det löser sig, huvudsaken var att de
Jo, det var även tipset från handlaren, så schysst är han trots att han skulle kunna sälja in ett block. Telefonkatalog var lagom. Eller något av mammas alla Svensk-Engelska lexikon, de ser ut att ha rätt höjd ungefär. Det löser sig, huvudsaken var att de
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 21:24Om jag inte har helt fel så har Fluid ett fast vätskemotstånd. Och den typen av motståndet ska tydligen ge en mycket tyst och jämn gång.
Så här fint står det om.
Crono Fluid har ett fast vätskemotstånd. Motståndet ger en mycket tyst och jämn gång.
Mo
Om jag inte har helt fel så har Fluid ett fast vätskemotstånd. Och den typen av motståndet ska tydligen ge en mycket tyst och jämn gång.
Så här fint står det om.
Crono Fluid har ett fast vätskemotstånd. Motståndet ger en mycket tyst och jämn gång.
Mo
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 22:29Andrew: Har du redan tagit in racern..? Vi kör ngn runda på helgerna än så länge.
Andrew: Har du redan tagit in racern..? Vi kör ngn runda på helgerna än så länge.
Quote from Funbeat user on 23 October 2008, 22:47Jimmy: Dedikerar oftast mina helger till att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt, försöker ta prestationer i veckan ihop med jobbet. Men visst, är det fint väder o andan faller på kan jag köra, det är juu bara koppla loss henne 😉
Annars
Jimmy: Dedikerar oftast mina helger till att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt, försöker ta prestationer i veckan ihop med jobbet. Men visst, är det fint väder o andan faller på kan jag köra, det är juu bara koppla loss henne 😉
Annars
Quote from Berit Bengtson on 24 October 2008, 08:49Andrew Gustavsson skrev:
> jag tyckte inte den lät så mycket.
> Kanske är det skillnad i en lägenhet där golv kan
> ge resonans pga vibrationer...I en lägenhet, eller öht med rum under det med trainern i, så kan man inte bara får resonanser, man kan
Andrew Gustavsson skrev:
> jag tyckte inte den lät så mycket.
> Kanske är det skillnad i en lägenhet där golv kan
> ge resonans pga vibrationer...
I en lägenhet, eller öht med rum under det med trainern i, så kan man inte bara får resonanser, man kan