Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Man behöver tjockt pannben i triathlon och det tränas genom att göra sånt som man inte tycker är skitkul 😉

pannben har jag men jag svettas ju floder så det är trevligare med lite fartvind tycker jag 🙂

Jag svettas också sjukt mkt. Du skulle se hur lvet i spinningsalen ser ut efter 5 timmar :S

Du är för du Jimmy! Klart vi ska svettas i gymet och tävla lite mot oss själva på köpet! Under lite fria former och utan en 5-årings millimeterrättvisa kan detta bli lite skoj. Kanske rätt kick i arslet som behövs för att göra den där inomhusträningen ma

Jätteskoj idé! Fast det finns ett fundamentalt feltänk i att summera distansen istället för tiden - och det är att de långsamma disciplinerna (rodd och löpning) blir ännu mer nedvärderade. Det spelar helt enkelt ingen roll vad man har för sig på de 20 min

Jag tycker nog att Jimmy föreslog det hela - då gör vi bara så! Jag tänker försöker klämma in en sån session så småninm.

Håller inte med dig där Robert, tror det blir än jämnare inne på gymmet för alla de väderfaktorer inte spelar in som vissa är mer känsliga inför än andra etc.

Tänkte få igång detta och förslag på att riktiga första "loppet" är sista veckan av oktober lig

Kom igen nu alla gnällputtar, det är en skojig idé. Lägg all den där energin på att ro och cykla och springa utav bara sjutton istället!
Hejja Jimmy!

Precis så!

Jag kör en mini-mini-variant för jag är lite skruttig i kroppen men huvudet är det inget fel på... eh, tja... äh :D.

Robert R, håller med dig, VI kan ju köra "riktig" olympisk. Alla skall ju ha skoj så förslaget om olika trådar var en bra idé.
F.n. är min fot helkass, så det lär dröja ett tag till idén blir verklighet för min del.
För övrigt är växlingstiden inte så vi